Annemi kaybettim hayat neden bu kadar kötü?

1 hafta önce anne kaybettim daha 18 yaşındayım nasıl baş çıkacağım bu acıyla hiç bilmiyorum. Üniversite hazırlık senemde kaybettim annemi. Bu sene mezuna kalacaktım. Annemin hep hayaliydi benim iyi bir bölüm de okumam, şimdi nasıl gerçekleştireceğim annemin hayalini hiç bilmiyorum. Gerçekleştirsem ne olacak onu da bilmiyorum, annem artık yok. Ben tek çocuk olarak büyüdüm kardeşim, abim, ablam yoktu. Babam da hiç ilgilenmezdi benimle. Annem, bana hem annelik hem babalık yaptı hayatı boyunca. Zaten asosyal birisiydim hayatta şimdi ne yapacağım hiç bilmiyorum. Artık ya canıma kıyacağım ya da bir avuç toprağa anne diyeceğim. Beni seven tek kişiyi de kaybettim. Hayat neden bu kadar zalim olmak zorunda? neden benim annem? Üstelik hiç bir rahatsızlığı yokken?
Annemi kaybettim hayat neden bu kadar kötü?
Cevapla