Sizce insanı kalp mi yoksa beyin mi temsil eder?

Hem maddi hem manevi anlamda sizce insanı yaşatan hangisisdir? Okadar otopsi izlemiştim ki bir ara beyin ile kalp arasında hep seçim yapabilmek için. Ama şuna vardım insanı , insan yapan içindeki ruhtur. Ruh beyin ve kalbi senkronize şekilde idare eder. Fi diyen var can diyen var enerji diyen var... Anı her ne olursa olsun o var olan şey ile oluyor bütün insanlık.
Sizce insanı kalp mi yoksa beyin mi temsil eder?
Tabiki bu fikirler bence🙂, sence nasıl?
Sizce insanı kalp mi yoksa beyin mi temsil eder?
Cevapla