Neden Böyle Oluyor hayat yolunda gitmiyor? 18 yaşındayım ama neden hiç birşey beceremiyorum?

Evet Arkadaşlar 18 yaşındayım annemi küçük yaşta kaybettim. 6 yaşındaydım onu kaybedince. Babam o zamanlar iyiydi. Sonra üstüme dedem vefat etti o zamandan itibaren annemin kokusunu özlemiştim. Babam ikinciye evlendi. Uveyle hiç anlaşamadım. Sürekli Annemi arıyordum sanki. Babam değişmeye başladı hiç bir şey eskisi gibi olmamaya başladı. Annemin resmini odama koyarken üvey istemedi sinirlendim. Tek yapabildiğim saz çalabilmek ve söylemek. En iyi yaptığım şey bu. Başka hiç birşeyi yapamıyorum sanki. Üzülüyorum kendime. Arkadaş çevrem yok. Saz kursuna gitmiştim. Orada 1 tane arkadaşım vardı ama oda taşındı. İstanbul'a geldiğinde onu evime çağırmıştım oda sen beni ayağına mi cagiriyorsun demişti. Ondan sonra beni engelledi. Hayat hiç bir zaman sanki yolunda gitmiyor. Babam beni hiç bir zaman anlamıyor. Çok korkuyorum. Üzülüyorum. Her gece ağlıyorum. İçimde ki dertler derya gibi oluyor. Saz kursundan bir ablayla tanıştım o kadar yalnızım ki bazen ona gidiyorum akşam eve dönüyorum. Hatta o ablayı annem bile belledim. Çok seviyorum. Ama bu yetmiyor sanki. Hayatta hiç birşeyi başaramadım. Türkü söylemek beni rahatlatıyor sanki. Herkes benimle dalga geçiyor. Babam bazı sözlerime inanmıyor. Beni neden kimse sevmiyor sanki ben çok kötü biriymişim gibi. Hiç birşeyi beceremiyorum. Beceriksizin önde gideniyim sanki. Arkadaşlar çok doluyum. Dertleşmek istiyorum var mı öyle birileri. Lütfen yazın konuşalım bekliyorum yorumlarınızı. Neden Hayat böyle?
Neden Böyle Oluyor hayat yolunda gitmiyor? 18 yaşındayım ama neden hiç birşey beceremiyorum?
Cevapla