Fazla sanki ödenen miktar 🙄 veya damat tıraşı kadın kuaförü özellikle. Piyasa bu kadar pahalı olmak zorunda mı, Evlenen çiftlere yardımcı olmak yerine ekstra fiyatlar olması hakkın'da ne düşünüyorsunuz?✨🖤✨
Tamam diyelim ki değişti Ben makyajımı ve başörtümü kimseye yaptırmam kendim yaparım zaten Damat bey de damat tıraşı demesin toplantıya giriyorum toparla falan desin Fotoğrafıda şimdiki telefonlar bile daha güzel çekiyor fotoları, tanıdık birine çektirilir zaten öyle saçma sapan pozlar vermek istemiyorum Al bak masrafsız hallettik 😹
Senin gibi düşünse herkes. 👏 👏 👏 Telefonda ki görüntüler fotoğrafçıdan çıkarmaya gidiyorsun adamların morali sıfır 😄 muhtemelen biz yapamayız der gönderirler
"Olsundu mutluluğumuz için değerdi" işte bu söz can alıcı oluyor ileriki zamanlar da 😄 Ben bu armağanı kabul edemem teşekkür ederim.. yaktım bir sigara "Damada
Peki sen neden istemiyorsun evlenmeyi. Hep böyle yalnız geçecek değil ya ömür. Elbet seni senden alan biri çıkınca evlenmek isteyebilir sin.. Böyle yaşantılar gördükçe evlenmek den soğumuş olamazsın değilmi?
Hahaha peki durdurmak da güçlük çektiğin kimse olmadımı bu güne kadar. Veya geçmişte oldu da bumu seni durdurulamaz yaptı. Durdurulamaz derken ayrı bir havan oldu hehehe 😄😎
İtiraz ediyorum hakim bey Ben biraz baskın biriyim Çocukları da sevmiyorum zaten Aynı evde sürekli biriyle yaşama fikri de sıkıcı geliyo Bence yeterli 😹
Evet kandırcam 😄 Bilinç altına işliyor bunlar şimdi 🤓 tez zaman da evlenme kararı alıcaksın 🤯 Başlarım kariyerine diyeceksin. Kariyer anne olucam diyeceksin 3. Vakte kadar hehehe
En İyi Cevaplar