Pastanede tezgahtar olarak ise başladım. Benimle beraber üç kız daha vardı. Çekingen sessiz biriyimdir ama alıştıktan sonra baya konuşurum ortamımi bulunca.
Günlük 90 lira olarak anlaşıp işe başladım sabahın 6sında kalkıp sırf aldığım para helal olsun diye oturmadim hiç birde ilk gün ya beni beğensinler diye her yere koşuşturdum. Şu anda bacaklarım felaket ağrıyor. Üç kız var demiştim ya hepside bana iş buyurup durdu ilk günden tatsızlık çıkmasın diye ses etmedim. Neyse arkadaşlar ben sözde tezgahtaydim ama her işi yaptım yani. Sadece müşterilerle ilgilenirken biraz sessizidim sıcak kanlı değil yani ama saygıda kusur etmedim. Birde panik biri olduğum için elim ayağım şey oldu birkaç defa eşya düşürdüm ama maddi zarara uğratmadim.
O gün saat ikide bir kız daha geldi o da o gün yeni başlamış benden hantal davranıyordu ama patronun kızıyla ve diğer çalışanla anlaştığı için onu değil beni çıkarttılar. Ben tezgahta duruyorum müşteri gelecek bunların hepsi patron falan toplaşmış konuşuyorlar sonra beni çağırdı işte eleme yapmak gerek diye beni çıkarttılar
Günlüğüne 90 lira demişti 50 lira verdi o an çok üzgün olduğum için sesimi cikartmadim ağlamam geldi. Yarın gidip paranın devamını istemeli miyim bence o para benim hakkım üçün beşin peşinde değilim ama dediğini vermedi sözünü tutmadı. Yarın söylesem mi birde çok içime oturdu yaptıkları sırf biraz yabancı duruyorum diye çıkarttılar. Önceden dedim ki abi ben daha önce hiçbir işte çalışmadım sıkıntı olur mu sorun değil burda öğrenirsin dedi ve çıkarttı
Buraya yazmak istemezdim ama çok ağrıma gitti anlatmak istedim birilerine annem babam bile şu an içeride benimle dalga geçiyorlar ilk günden atıldın diye
Annem çalışmamı hiçbir zaman istemdi onun rızası olmadan girdim bu işe belkide ondan oldu bunların hepsi ama zoruma gidiyor sizlere anlatmak istedim
Günlük 90 lira olarak anlaşıp işe başladım sabahın 6sında kalkıp sırf aldığım para helal olsun diye oturmadim hiç birde ilk gün ya beni beğensinler diye her yere koşuşturdum. Şu anda bacaklarım felaket ağrıyor. Üç kız var demiştim ya hepside bana iş buyurup durdu ilk günden tatsızlık çıkmasın diye ses etmedim. Neyse arkadaşlar ben sözde tezgahtaydim ama her işi yaptım yani. Sadece müşterilerle ilgilenirken biraz sessizidim sıcak kanlı değil yani ama saygıda kusur etmedim. Birde panik biri olduğum için elim ayağım şey oldu birkaç defa eşya düşürdüm ama maddi zarara uğratmadim.
O gün saat ikide bir kız daha geldi o da o gün yeni başlamış benden hantal davranıyordu ama patronun kızıyla ve diğer çalışanla anlaştığı için onu değil beni çıkarttılar. Ben tezgahta duruyorum müşteri gelecek bunların hepsi patron falan toplaşmış konuşuyorlar sonra beni çağırdı işte eleme yapmak gerek diye beni çıkarttılar
Günlüğüne 90 lira demişti 50 lira verdi o an çok üzgün olduğum için sesimi cikartmadim ağlamam geldi. Yarın gidip paranın devamını istemeli miyim bence o para benim hakkım üçün beşin peşinde değilim ama dediğini vermedi sözünü tutmadı. Yarın söylesem mi birde çok içime oturdu yaptıkları sırf biraz yabancı duruyorum diye çıkarttılar. Önceden dedim ki abi ben daha önce hiçbir işte çalışmadım sıkıntı olur mu sorun değil burda öğrenirsin dedi ve çıkarttı
Buraya yazmak istemezdim ama çok ağrıma gitti anlatmak istedim birilerine annem babam bile şu an içeride benimle dalga geçiyorlar ilk günden atıldın diye
Annem çalışmamı hiçbir zaman istemdi onun rızası olmadan girdim bu işe belkide ondan oldu bunların hepsi ama zoruma gidiyor sizlere anlatmak istedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer