Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar psikopat gibi davranmayın ya sadece insan bazen merak ediyor o ölen kişilerin yaşadığı durumu
Güncellemeler
+1 yıl
İşsizlik insana herşeyi yaptırıyor malesef 🤣 işsiz olmayın sakın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çin malı kablo kullanıyorsundur. bu modellerin boğulma esnasında böyle bir sıkıntısı var
Ya kabloyla ne alakasi var bunun
Espri yeteğine hayran kaldım
Kaliteli kablo kullansan şimdi zebanilerle okey oynuyordun. yapmayın şöyle şeyler ya orjici klun
Teşekkür ederim sizde fena sayılmazsınız😃
demek beyninde damar tıkanmış hemen hastaneye koş tedavi edilmese geç kalınabilir sabaha tabutla çıkarırlar seni
Ya ne diyosun
simdi baloncuk kesecikleri oluşmuş ve git gide şişiyor tedavi edilmezse yârin selan okur büyük ihtimal
ben de denemiştim damardan kan geçişi yavaşlıyor basınç artıyor kılcal damarlarda çatlama olabiliyor uyuşukluk hissediyorsun birkaç hafta dinlenmen gerekiyor intihar etmeyi bilmiyorsanız kalkışmayın hiç 😐
Manyakmısnız
Ya insan merak ediyor psikopat olduk hemen ya
Ölmeyimi denemk istiyorsun. ? Sjsjjs geri dönüşü olmayacak seyı aynn psıkopatlık degıl bu cinskopatlık
Empati yeteğinimi şahlandırmak istedim Azra nekadar acı çekti diye
Biliyorum cok fazla sacma psikopatlik delilik ruh hastaligi olabilir kabul fakat azra ya cok uzuldum ve onunda bu sekilde boguldugunu goz onunde bulundurarak nekadar aci cekti gormek istedim
manyaklık değil de dayanamamıştım açıkçası ama şu anki aklım olsa kalkışmazdım zaten salaktım salak salak yaşıyordum hala öyleyim biraz ama yine akıllandım 😩
Anladım da kendıne yıne ezıyet etmemye calıs azra ya da Allah rahmet eylesin kimse boyle ölümü hakketmıyor ama ölenlede ölünmüyor sen empati için başka bir yol seç bu yöntem iyi değil
Kımse salak degıl bizi bu hale getrnler yuzunden oyle hıssedyrz ölümün kurtluş olıcagını zannıyrz ama öyke değil ölüm kurtuluş degıl kımse bizden daha üstün değil hepimiz aynıyız aslında bazen aynaya bakmayı unuturuz o kadar
Kesinlikle :) tesekkur ederim beni anladigin icin
Rica ederım ıyı olmana bk
Kımse için değmez canına kıymaya sen sen ol ne olursa olsn yaşmaya devm et bıraz ecelın gelsın inatla yaşa hayatını
Intihar etmedim zaten
Yeterince boğmadın demek ki
Mumkun degil boga esnasinda bogazin aciyor başın şiddetli bir şekilde ağrıyor ve kafan patlıcak gibi hissediyorsun daha fazla dayanamadım o acıya zaten beyin izin vermiyor yapmaya
Sen değil boğulan şarj kablosu olmuş
😂😂😂
Neden
Boğmaya gücü yetmemiş kablonun ondan.
Anlamiyorum acik konussana dalgami geciyosun
Nefes alip alamanin kabloyla ne alakasi var
Hala cevap yazmadin merak ettim lutfen yazarmisin
Demekki tam sıkmaya gücün yetmemiď ki yaşıyorsun çünkü kablo ince.
Kendi kendini boğamazsın
Kaçak hava akımı vardır
🤣🤣🤣
Tamam doğru gidiyormuşsun işte. Tekrar dene
Ya sadece meraktan denedim çok acılı birsüreç allah düşmanımı bile bu şekilde öldürmesin
Azra buna dakikalarca maruz kaldı birde düşünmesi bile korkunç
Akıl işte
😂😂😂
Ne içtin bana da ver