Siz olsanız ne yaparsınız çok önemli?

Yapım gereği herkesle yakın olabilen biri değilim çok arkadaşım da yok. Didimde bir yazlığımız var yangın başlamadan önce arkadaşlarıma söz verdim birlikte gidicez diye sonra yangın başladı ve ben aşırı endişelendim gitmek istemedim ve işin para faktörü de var ve gitmek istemediğime karar verdim ama çok yakın arkadaşım bana baya tepki gösterdi benimle küstü sonra diğer arkadaşım beni ikna etti gidelim diye ve barıştı benimle ama ben kendimi kötü ve çok fedakarlık yaptığımı farkettim. Ayrıca çocuklardan biri 5 gün için 100 tl getiriyor asla yetmez ve benim de maddi durumum çok iyi değil onları karşılayacak kadar. Yangın yeri eve arabayla 2 saat uzaklıkta yakın yani ama anlamıyorlar anlatamıyorum ayrıca babamdan gizli gidiyorum onun stresi de var ama arkadaşlarımı da kaybetmek istemiyorum. Söz verdi sözünde durmuyor gibi oldum ama ben cidden korkuyorum içime fenalık geliyor kötü bişey olacakmış gibi lütfen yardımcı olun.
Siz olsanız ne yaparsınız çok önemli?
Cevapla