Abisi /kız kardeşi ile yalnız yaşayan var mı?

Bir kaç yıldır kız kardeşim ile yaşıyorum. Ailemiz farklı şehirde. İş gereği biz ayrıyız. Gayet eğlenceli oluyor. Peki siz yaşar mıydınız veya yaşayan var mı? Artıları eksileri nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel lll
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu güncelleyelim bakalım
Güncellemeler
+1 yıl
G ü n c e l
Abisi /kız kardeşi ile yalnız yaşayan var mı?
Cevapla