• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Herkesin içinde yere kapaklandığınız oldu mu?

kurabiyediyorki
kurabiyediyorki Takip Et
Bilge Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Allah'ım o nasıl utanç verici bir sahnedir öyle... Umarım hiçbirimizin başına böyle bir şey gelmez:/
Herkesin içinde yere kapaklandığınız oldu mu?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • realsanalvefa
    realsanalvefa Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 77%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 550 cevap paylaştı.

    İş yerimizde, fırlama bir depocu halim abi vardı :) kızın biri geldi, sana hasta olsam olurmu kız : olmaz ya yemekhaneci arkadaşım hasta olsa oda olmaz peki hacı Ahmet var yeni depocu o hasta olsa kız bişey demedi :)

    Sonrasında çalışma alanında 40-50 kişinin içinde şarjlı forkliftle giderken, halim abim diye sarılayım dedim tam tutacam bir çevirdi direksiyonu yere yüz üstü düştüm şap diye ses çıktı :)) yerlerimi öpüyon hacı dedi :)) rezil etti beni,2-3 dakka güldü kendisi bende karton palet içinde uyurken kendisi şarjlı forkliftle hızlıca malzemenin altına girip patlattım koliye neye uğradığını şaşırdı :))

    0
    5 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hahahahah iyi olmuş :)

      Yorumla
    • realsanalvefa
      realsanalvefa
      +1 yıl

      Evet, en sonunda onunla istirahatlere çıkmadım :) son çıktığımda yıllar önce 3 bayan gidiyordu yanyana çaya bende halim abinin yanındayım kızlara seslendi duyacakları şekil muhabbetleride var tabi.. yavaş kıvırtın fabrika sallanıyor dedi :)) ben utandım, nede olsa asla öyle muhabbetlere girmem seviyemi korurum ama onlayken bu vb. muhabbetler çok oluyordu..

      Alışkanlık oldu, kolilerde yatan var mı diye şarjlı forkliftle dalıyodum kim çıkacak diye merak ediyordum :) 1.90 boyunda erkek çıktı en son :) yılan gibi kıvrılmış mübarek kolinin içine :)

      Bir gece , amirden izin aldım uykusuzum halim abi idare edecek dedim uyu dedi çalışkan olduğumu iyi niyetli olduğumu bildiği için kolilerin arasına girdim yattım yere karton serip sırt tarafımdada ara karton vardı 3-5 dakka geçti karton düştü bakmadım sonra arkamı bir döndüm : iki kız yatıyor 2 karış mesafe uzağımda halim abide geldi o hacı biri yetmedimi 2 bayanla uyuyorsun dedi :)) kizda uyandı şaştı :) bişey diyemedim dip dibeyiz.

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Anılar güzeldir :))

      Yorumla
    • realsanalvefa
      realsanalvefa
      +1 yıl

      Haklısın :)) sağolasın, vakit ayırıp okudun ve cevab yazdın ilk yorumum konunla alakadar sonrası aksi yönde olmasına rağmen.. çok nazik ince düşünceli ve hoş görülüsün kendine yakışanın bu olduğunu bilip uyguladın :)

      Y. anlama 2005, yılında hacca gittik annem, babam, ben, kız kardeşim, dedem, annanem adına vekil gelen dayım, onun hanımı, eniştemin anne ve babasıya :) işte, hacı olunca ne desen yapsan olay oluyor :) tanımadığım bay eleman, senin hatanı yakalıcam diyor :)) bazısı kızlar geçerken önümden saklanıp veya çaktırmadan bana bakıyor kızlara bakacakmıyım diye :) tabi avuçlarını yalıyorlar birde ben sesleniyorum ne oldu kızlarımı dikizliyonuz sapıklar deyince :))

      Bayan geldi, yemek saatinde bakımlı uzun boylu dar ve göğüs dekolteli giyimliymiş :) ben bakmadım :) ne arıyonuz dedi? kepekli ekmek dedim sepette bende hırs yaptım beraber arıyalım dedi iyi dedim buldu bana verdi sağol dedim ve oturdum millet bize gelmez böyle avrad dediler seni bulur ah taş gibi hatundu :)

      Yorumla
    • realsanalvefa
      realsanalvefa
      +1 yıl

      H. geceler, kurabiyediyorki hanim.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • _Sonata
    _Sonata Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    hiç bozuntuya vermem

    www.fitgirlcode.com/.../run.gif

    1
    3 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hajahdaşlskd güzeldi :D

      Yorumla
    • _Sonata
      _Sonata
      +1 yıl

      adam siyah diğerleri beyaz avans vermiş bence ahsgfh

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      aksjdlsdlşkfşljkjaks

      Yorumla
  • Su_İzmir
    Su_İzmir Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 47%
    +1 yıl

    Orta okuldayken sevdiğim bir çocuk vardı :D Belki beni görür konuşmak ister diye hızla yürüyüp önüne geçmeye çalışıyordum. Okula yaklaştık çocuğun önüne geçebildim. Ama arada da arkama bakıyordum napıyo diye :D O sırada okul bahçesinin merdivenine takıldım düştüm :D ahh ne rezilliiiiik ne rezillik valla :D ağlıcaktım

    1
    3 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      skşldjfaşsd çocuk gelip yardım etmedi mi?

      Yorumla
    • Su_İzmir
      Su_İzmir
      +1 yıl

      Düştükten sonra öyle bir hızlı kalkıp yürüdüm ki valla istesem şimdi o kadar hızlı yürüyemem :D

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Bilirim o duyguyu :D

      Yorumla
  • Pilumunus
    Pilumunus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 68%
    +1 yıl

    Lise'de arkadaşlarımın yanında popo üstü yere bir çakılmıştım ki, ben bile utandım. Ama onlar gülmediler, yani çok tatlı olduğumu söyleyip beni kaldırmışlardı. Ama işte ayağım kaydı, temizlikçiler yerleri siliyorlardı. Islak zemin olduğu için maalesef ki kendimi kurtaramadım ve düştüm.

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Okulda ıslak zemin yüzünden kayıp düşmeyen öğrenci yoktur zaten :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

43

Cevap

  • cikolataperisi
    cikolataperisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    utanc verici deme ya sonucta kimse isteyerek düşmez bende düştüm bundan 3 yıl önce falan hemde çok kalabalıktı ama dizimin üstüne düşmüştüm sonra çocugun biri yardım ediyim diyip elimden tutup kaldırmıstı :)

    1
    7 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İsteyerek düşmüyoruz ama, sırf bu yüzden gece uyuyamadım o derece :/

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      nerde nasıl dustun ki bu kadar cok takıyosun

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Şehrin en kalabalık olduğu yerde, otobüs duraklarının falan bayağı dolu olduğu bir yerdi. Önce bir düştüm hemen kalktım, sonra ilerde bir kez daha düştüm :D

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      olur öyle şeyler tek değilsin unutma dişinin üstüne yapışmıs maydonozdan daha utanç vericid eğil ya:)

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Görüp görebileceğim en iyi teselliydi yemin ediyorum. Çok teşekkür ederim:))

      Yorumla
    • cikolataperisi
      cikolataperisi
      +1 yıl

      için rahatladıysa ben mutlu oldum:)

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İyi geldi :)

      Yorumla
  • Hipopotamz
    Hipopotamz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Olmamı ya böyle güzel güzel giyiniyosun şekilli saçlar kulaklığı takmışın çantayı almışın spora gidiyosun metronun o merdivenlerindne hızla çıkayım derken o basamağa basamayıp o arasına çarpıyosun yaa o kapaklanma işte ah o anında bir kalkış hiç bişey yokmuş gibi yola devam ama o arkadaki kalan insanları hemen bir önce atlatayımda beni görüp gülmesinler derdine giriyosun sonra yine hızlıca yürüyosun ilerde bir daha kapaklanıyosun :D

    0
    3 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      şalsjkdşlasfşsdkfjd ya dün bende de öyle oldu. Salak gibi düştüm, hemen ordan uzaklaştım ilerde bir kez daha düştüm. Nalet :(

      Yorumla
    • Hipopotamz
      Hipopotamz
      +1 yıl

      çok vahim bişey ya :D:D

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Öyle ya :D

      Yorumla
  • cinalicik
    cinalicik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Eski sevgilimle buluşmaya giderken tam sevgilime bikaç adım kalmıştı ayağım takıldı sendeleyip hemen önüne uzandım düştüm o anı hiç unutmuyorum bana kahkaha atarak gülmüştü ayağa kalkamadım çünki ayağım kırılmıştı ne büyük bir acı çekmiştim sevgilim ben acı çekerken kahkaha atıyordu birdaha görüşmedim zaten

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sinir oluyorum öylelerine. Yerinde olsam bir daha suratına bile bakmazdım kızın :D

      Yorumla
    • cinalicik
      cinalicik
      +1 yıl

      Bende ayrıldım özür dilemesine aldırmadım

      Yorumla
  • skyline1517
    skyline1517 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    kafeler caddesi akşam 9 cıvıl cıvıl oldugu saatler downhıll dönuşü yoruldum ama bı iddaa oynıyım dedim indim vitesi yüksek unutmuşum pedala bir asıldım ayağım kydı vites karıştı ben vere duştum bırden herkes bana baktı çaktırmıyım hadi özgün dedim ıkıncıdede düşünce ağlayarak :) uzaklaştım

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Seninki de kötü olmuş :/

      Yorumla
  • seksaşk
    seksaşk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    karda yürüyordum tam tesisat askeri malzeme silah çelik yelek kamıfulaj bot çelik başlık 6 jarjör nöbete gidiyordum karda öyle bir yağmışki bazı yerler bataklık gibi bazı yerler buz tutmuş neyse kuleye 5 metre kalası 6 komutanın 4 askerin önünde ölüm uçusu yaptım 2 metre kaydım birde uçar gibi yere tostladım daha o günü unutmam halen arkdaşlarım ve komutanlarım benle dalga geçer

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Güzel bir anı olmuş :))

      Yorumla
  • bimiyavgöydüm
    bimiyavgöydüm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 50%
    +1 yıl

    Beden eğitimi dersinde hoca habire koştururken burnumun üzerine yere yapışmıştım. Sonrası kan revan tabi. Elimden bir parça et kopma seviyesine gelmişti hatta. Böyle düşmeyi nasıl becerdiğimi bilmiyorum. :)

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun :/

      Yorumla
    • bimiyavgöydüm
      bimiyavgöydüm
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Axies
    Axies Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    şehrin en işlek caddelerinden birinde yerler fayans kış günü tabi millete dikkat düşmeyin yerler kayıyo derken yere kapaklanmıştım herkes'' millete laf yetiştirirsen böyle olur'' demişti.

    Tabi o zamanlar 14-15 yaşındaydık çocuktuk.

    1
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      skljşfdasşfd geçmiş olsun:/

      Yorumla
  • sportsman979
    sportsman979 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51 , eic 71%
    +1 yıl

    Öyle çok güzel iki düşüşüm var, ikisi de buzda. Ama yere kapaklanmadım, ayaklarım havada sırt üstü düşmüştüm. Birinde rezilliğini hiç düşünemedim, sert buza düşünce acıdan başka bir şey düşünemiyor insan :) Diğerinde acı yoktu, rezillik vardı :)

    0
    5 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Acıyla karışık rezillik yaşadım, bilirim :(

      Yorumla
    • sportsman979
      sportsman979
      +1 yıl

      Acı çok olunca rezilliği düşünemiyorsun :) Bir süre kalkamamıştım yerden, kemik kontrolü yaptım :)

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun...

      Yorumla
    • sportsman979
      sportsman979
      +1 yıl

      Teşekkürler, sana da. Ama sağlığına bir şey olmadıktan sonra rezilliği pek takma. Herkesin başına gelir. Bir de dünyada her milletin, kültürün güldüğü ortak şeymiş düşen birisi :)

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Güzelmiş :))

      Yorumla
  • heycorc222
    heycorc222 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    2 kez oldu insan kendini çok kötü hissediyor helede kızarma sorunu varsa kıpkırmızı oluyor insan

    1
    5 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Aynen öyle :D

      Yorumla
    • heycorc222
      heycorc222
      +1 yıl

      özelliklede başına toplanıp bişi oldumu diyen insanlara çok sinir oluyor insan la nolacak düştük işte yargaraya ne veriyosun

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      "ayy canıım" diyen kızlar...

      Yorumla
    • heycorc222
      heycorc222
      +1 yıl

      sen nasıl kapaklandın anlatsana biraz :D merak ettim

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Salak salak etrafa bakarak yürüyordum sonra bir baktım yerdeyim. Neyse hemen kalktım bir etrafa baktım hızlı hızlı yürümeye başladım, karşıya geçtim biraz yürüdükten sonra tekrar düştüm lşsdlşsdfjşaf

      Yorumla
  • herşeybanagöre
    herşeybanagöre Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    offf ben hiç düşmedim ama çoook tehlike atlattım refleks lerim güçlü sağolsunda daha garip oluyo tam düşecekken dengeyi sağlıyorum ya kung fu yaparmış gibi oluyo

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hahah :D

      Yorumla
  • Pollux
    Pollux Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 42%
    +1 yıl

    Zamanında bir kız grubuna hava atacağım diye bisikleti kaydırıyordum. Bir an sürüklenmeye başladım.
    Bütün bacak kan içinde. Rezalet.

    0
    7 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Kötü olmuş :/

      Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      Kötü tabi, o günü unutmam. Çocuk kafası işte.

      Yorumla
    • Frozeee
      Frozeee
      +1 yıl

      üni 2 deyim ozaman...1.5 metre vardı... hayvanın biri kırmış mazgalı basmamla düşmem bir oldu... a... s... çıkarın l*n diye bir bağırdım zaten toplandı 3-4 kişi... bileğide burkmuştum :D

      Yorumla
    • Frozeee
      Frozeee
      +1 yıl

      şansa yaşıyoruz olm :D

      Yorumla
    • Frozeee
      Frozeee
      +1 yıl

      olum melihin büyük hizmetleri onlar :D:D: İyi su kuyusuna çıkmamış çizgiler :D:D:D

      Yorumla
    • Frozeee
      Frozeee
      +1 yıl

      neyse adını anmayalım mk çıkar gelir burayada jlkjşkldaas

      Yorumla
    • Frozeee
      Frozeee
      +1 yıl

      fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/.../...807989_n.jpg şu süper :D:D:D

      Yorumla
  • havalısinem
    havalısinem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Okuldaydım nasıl oldu anlamadım merdivenin 2. basamağından düştüm eteğim vardı çok feciydi çok utanmıştım. Diğerleri pantalonla olduğundan sıkıntı yok :))

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun :)

      Yorumla
    • havalısinem
      havalısinem
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • Unutonu
    Unutonu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    feci ya dustum iki kere hemde merdivenlerden kapaklandim yere. kucuktum birisi kalk basimiza is mi accan dediydi :D

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      bir gün toplanıp, düşünce aptalca şeyler söyleyenleri dövelim bence :D

      Yorumla
  • ismimneolsun
    ismimneolsun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 38%
    +1 yıl

    herkesin içinde basket potası için kazılmış çukura bile düştüm :D

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hiç çukura düşmekle ilgili anım yok, çoğu kişi çukura düşmüş. Ben de denemeliyim lşasdjkşajs

      Yorumla
  • esenza
    esenza Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl

    Olabilir insanlık hali
    Sakarim ve sık sık başıma gelir :D alıştım artık

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Aynen şksdjflkfdsf

      Yorumla
  • Can71
    Can71 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet oldu bir kaç kere. Birinde okul turnuvasında düşmüştüm gülmüşlerdi bende onlarla güldüm hiç takmadım. Düşmez kalkmaz bir ALLAH :)

    1
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Öyle :)

      Yorumla
  • saguell
    saguell Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    evet oldu bir ara bir kıza bakarken bir direğe çarptım

    1
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      lsjfşasdjşsf

      Yorumla
  • artikdegistim
    artikdegistim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37
    +1 yıl

    gelse ne olur ki? insanlar içinde kapanık işe yaramaz sesszi olmaktansa konuşkan olmak güzel birşey. kapaklan utanacak bir şey yok.

    1
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      O an durum öyle olmuyor ama :/

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cok kapaklandim ya acayio sakarim. Toplarima diz yiyip kapaklandigimda utandigim kadar hicbirinde utanmamistim ama.

    0
    4 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Ben de sakarımdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cok takilir duserdim ya daha 1 hafta olmadi basamagi gormeyip dustum dizim ve kaval kemigim yaralandi :)

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tesekkur ederim :)

      Yorumla
  • sıradanbirüye
    sıradanbirüye Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    çook başıma geldi ama sonradan toparladım tabi :D

    1
    3 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Toparlaması da zor :D

      Yorumla
    • sıradanbirüye
      sıradanbirüye
      +1 yıl

      ya kaldırımda giderken çukur varmış görmedim o ara zaten bir ayağım bir pabuçtaydı iki oldu. d

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      ajdhsdkaşfsd

      Yorumla
  • Poene
    Poene Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben direge carpip ozur dileyenlerdenim ne kadar kibarim asdwwfq

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Senin gibi arkadaşlar lazım bana alskdşasldjalşs

      Yorumla
    • bentleylover
      bentleylover
      +1 yıl

      Hahaha :D

      Yorumla
  • excalibor
    excalibor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    2 dirhem 1 çekirdek giyinik bir halde düğünde takımı taktıktan sonra gelinin eteğine takılıp.. Keşke o An bir daha yerden hiiiiç kalkamasaydım

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Allah bir daha yaşatmasın :)

      Yorumla
  • öküzcük
    öküzcük Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    13 - 14 yaşlarında olmuştu bir kaç yaşıtım yabancı kız gülmüştü , antalyada bir oteldeydik , bende onlara gülmüştüm susmuşlardı :)

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İyi etmişsin :))

      Yorumla
  • datse
    datse Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    küçükken eşşeğe binmiştim eşşeğin semeri gevşek bağlandığı için eşşek koştu gitti ben semer üstünde yerde kaldım :D

    1
    4 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İyi güldürdün Allah razı olsun aljfdisadjlasşsdf

      Yorumla
    • datse
      datse
      +1 yıl

      eic seçersen sende beni güldürmüş olucaksın :) alşdfasdfsadfasdfd

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hep bir menfaat :/

      Yorumla
    • datse
      datse
      +1 yıl

      Allah rızası için allah ne muradın versin bir eic istiyorum allah gönlüne göree versin evladımmm yardımm et :D:D

      Yorumla
  • ShinGoku
    ShinGoku Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben de birkaç kez düştüm ama kendimle barışık olmamdandır belki, hep ilk ben güldüm :) bence utanılacak bir şey değil, asıl utanç verici şeyler insanların kasıtlı yaptığı kötülüklerdir

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Elimde değil, ben çok utanırım

      Yorumla
  • Kaan94
    Kaan94 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gündoğdu meydanında İzmirde olmuştu bisikletle giderken akşam hızlandım sonra bir anda güç verdim pedala pedal fırladı bu sefer bende küt yere düştüm.

    0
    6 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Kötü olmuş, geçmiş olsun

      Yorumla
    • Kaan94
      Kaan94
      +1 yıl

      Saol ama saolsun abiler kaldırdılar beni yardımcı oldular

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Allah öylelerinden razı olsun, hemen konuyu değiştiren insanlar falan bayağı iyi geliyor o an

      Yorumla
    • Kaan94
      Kaan94
      +1 yıl

      Aynen Allah razı olsun öylelerinden. Bazılarıda hahahaha düştü diyip gülüyolar ya onlara deliriyom.

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Ağzını yüzünü oracıkta kıracaksın görecek nasıl gülünürmüş :D

      Yorumla
    • Kaan94
      Kaan94
      +1 yıl

      :) öyleleri çok p^ç hiç sevmem öylelerini

      Yorumla
  • YamukŞeker
    YamukŞeker Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    İçerde minimum 450 kişinin olduğu amfide tam da kürsüde kapaklandım knk

    0
    4 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Ayy ben yaşasam haftalarca uyuyamazdım, geçmiş olsun :/

      Yorumla
    • YamukŞeker
      YamukŞeker
      +1 yıl

      Yine aynı şekil kalktım yürüdüm ama dısarı çıkınca cok utandım knk :D

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun...

      Yorumla
    • YamukŞeker
      YamukŞeker
      +1 yıl

      Sağol eksik olma

      Yorumla
  • ProRider
    ProRider Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 591 cevap paylaştı.

    Pistte oldu çook. Her seferindede bir yerim kırıldı

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Allah korusun :/

      Yorumla
  • selimlife
    selimlife Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    öyle laaap diye kapaklandığım olmadı ama sendelediğim oldu

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sevindim :D

      Yorumla
    • selimlife
      selimlife
      +1 yıl

      Ben oh canıma değsin diyecek sanmıştım ama sevinmene sevindim.

      Yorumla
  • Aliyzc
    Aliyzc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ahahahha:D gıdım utanmadim hatta kahkahayi bastim :D

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Helal :D

      Yorumla
    • Aliyzc
      Aliyzc
      +1 yıl

      Eyw:D

      Yorumla
  • AFİLLİ_YALNIZLIKKK
    AFİLLİ_YALNIZLIKKK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kardeşim valla ben çok şahit oluyorum gülmekten ölüyorum ya :-))))

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Düşenin halinden düşen anlar :/

      Yorumla
    • AFİLLİ_YALNIZLIKKK
      AFİLLİ_YALNIZLIKKK
      +1 yıl

      ;-)

      Yorumla
  • AAdesidero
    AAdesidero Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 319 cevap paylaştı.

    buz patenine ilk gidişimdi kızla küçük çocuklar fena kayıyodu du bende deneyim dedim oturdum kıç üstü utançtan buzu bile erittim

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      ahsşlasdşasd

      Yorumla
  • Narcosis
    Narcosis Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    bir kere teknede düştüm, yerde su varmış. Tepetaklak oldum, dünyam döndü bir kalktım bütün turistler bana gülüyor :D Bende güldüm ne yapayım :D

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hehehe :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Egitimdeyken yere kspaklanim ayes ediyordum cok eglenceliydi ya hedef 1mermi tam 12 den :-) adamin dibiyim ben be

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Eğlendiysen ne mutlu sana :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama canli hedef olmayinca da cok zevkl degil yaa

      Yorumla
  • viperbyzde
    viperbyzde Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    en son düştüğümde ortaokula gidiyordum allah nazar değdirmesin :-D

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Amin lşksdşkfs

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Herkesin içinde pantolonumu indirmiştim bu kadar ileri gitmişken düşüncesiyle kendi bölgeme dışkılayarak işaret koymuştum

    0
    0 Yorumla
  • stranger_
    stranger_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    çocukken çok olmuştu, artık olmuyo :D

    1
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sevindim :D

      Yorumla
  • bakırköyünndelisi
    bakırköyünndelisi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Uni. de kampuste yürürken buza basıp düşmüştüm. Komik bir durum değil bence

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      O an bize komik gelmiyor ama dışardan bakınca hakikaten komik oluyor :D

      Yorumla
  • Kapişt
    Kapişt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Olmadı ama çok güç bir durum

    1
    8 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Kesinlikle :/

      Yorumla
    • Kapişt
      Kapişt
      +1 yıl

      Geçmiş olsun o topukluların daha kısası yokmuydu giycek gittin yerlerde geziosun

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Topuklu giymedim ki

      Yorumla
    • Kapişt
      Kapişt
      +1 yıl

      Bişi olmaz geçmiş olsun sana bişi olmasın salla başkalarını

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Aynen Allah korudu da ikisinde de bir zarar gelmedi

      Yorumla
    • Kapişt
      Kapişt
      +1 yıl

      Gelmesin tabi:) sağlıklı ol hep

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İnşallah, hepimiz olalım :)

      Yorumla
    • Kapişt
      Kapişt
      +1 yıl

      tamam bizde olalım bari:))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    o bişey mi mevsim kış sokakta kızla geziyorum kızbi an kfasını çevirdi yüzüm yerine bir çif ayakkabı gördü

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      lsdfjaşidia bu güzeldi :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      eiç nerde o zaman :)))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oooo hemde ne kapaklanma :))

    2
    4 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Allah bir daha yaşatmasın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin o zaman en iyi cevap zamanı :))

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Yoo :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman simdi en iyi cevap zamanki :D

      Yorumla
  • Frozeee
    Frozeee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Herkesin içinde mazgaldan aşağıya düşmüştüm...

    1
    8 Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      Derin miydi la, nasıl çıkardılar?

      Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      Memleketin mk, ölüm çukuru onlar. Kaç kişi gitti onlar yüzünden.

      Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      Aga Ankara'da görmüştüm. Görme engelliler için çizilen şeridin sonunda trafo vardı mk. La harbi iyi hayatta kalıyoruz fdssfd

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun, umarım bir daha yaşamazsın..

      Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      Bir gün kendimizi yolda sürüklenerek mezbahada bulursak hiç şaşırmam aga. Hayvanlığın sonu olarak da Melih tespitin dibine vurmuş olur sdfs

      Yorumla
    • Frozeee
      Frozeee
      +1 yıl

      Artık yürümüyorum.. :D Lavaboya bile arabayla gittiğimden bir daha olma şansı az :D

      Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      soru açar mk, twitterdan takip ettim, niye xper gelmiyor sfddsf
      mk twitter manyağı sdffds

      Yorumla
    • Pollux
      Pollux
      +1 yıl

      sfdsfdsfds
      harbiden belediyesi var mk fdsfds

      Yorumla
  • killonelines
    killonelines Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olduu :/ kahkaha atarak geçiştirdik ^^

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Güzel güzel :D

      Yorumla
  • JunkieStyLe-
    JunkieStyLe- Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Olsaydı atardım kendimi denizlere

    1
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Hiç mi yaşamadın?

      Yorumla
    • JunkieStyLe-
      JunkieStyLe-
      +1 yıl

      Yoh

      Yorumla
  • Wooze
    Wooze Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bende çok olur da niye utanc verici onu anlamadım

    0
    6 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Kalkarken "Acaba biri gördü mü?" diye etrafa bakmıyor musun?

      Yorumla
    • Wooze
      Wooze
      +1 yıl

      Valla ben düşer düşmez kahkahayı basarım. Kendimle barışık bir insanım gülen gülsün umrumda olmaz.

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Tanıdıkların yanında düşünce ben de gülerim de, hiç tanımadığın insanların içinde düşünce öyle olmuyor :D

      Yorumla
    • Wooze
      Wooze
      +1 yıl

      o da geldi başıma yine sıkıntı olmadı.

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sevindim senin adına o zaman

      Yorumla
    • Wooze
      Wooze
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • rowan
    rowan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oldu etegim vardi dizim kanadi cok utanmistim

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun :/

      Yorumla
    • rowan
      rowan
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • kurabiye_
    kurabiye_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    düştüğüm oldu evet ya :/

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sana da geçmiş olsun :/

      Yorumla
  • can84
    can84 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    o da birşeymi cama yapışmıştım küçükken. :)

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Onu ben de yaşadım :))

      Yorumla
    • can84
      can84
      +1 yıl

      herkes çok fena gülmüştü. acaip utanmıştım ama.

      Yorumla
  • ksalper
    ksalper Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    hayır olmadı dosts ^^

    0
    6 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Ne güzel :D

      Yorumla
    • ksalper
      ksalper
      +1 yıl

      sen çok düştün herhalde

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Ohoo...

      Yorumla
    • ksalper
      ksalper
      +1 yıl

      en ilgincini dinliyorum ^^

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İlginç bir düşüşüm olmadı henüz :D

      Yorumla
    • ksalper
      ksalper
      +1 yıl

      Düşmeden kalmayı ogrenemezsin ^^

      Yorumla
  • JJoker007
    JJoker007 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bana oldu o kadar komiktiki kendim bile güldüm :D

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Ben ne kadar komik olursa olsun gülemiyorum :D

      Yorumla
    • JJoker007
      JJoker007
      +1 yıl

      Ahahah :D iyiymiş

      Yorumla
  • Gamze-ly
    Gamze-ly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl

    Ölesim geldi oan :D

    0
    3 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Yer yarılsaydı anında atlardım içine:(

      Yorumla
    • havalısinem
      havalısinem
      +1 yıl

      Yer yarılsaydı onun içinede düşerdim ben :(

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      alksdjaşsd o kadar bahtsızım diyosun?:/

      Yorumla
  • betyyyy
    betyyyy Takip Et
    Guru Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    hayır olmadı

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sevindim

      Yorumla
  • YeşilGöz14
    YeşilGöz14 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evet :X

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Bir daha yaşamaman dileğiyle :/

      Yorumla
    • YeşilGöz14
      YeşilGöz14
      +1 yıl

      saol canım :D

      Yorumla
  • xadija1995
    xadija1995 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Olmadimi hic? :D

    0
    4 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Daha dün oldu, halâ utanıyorum :D

      Yorumla
    • xadija1995
      xadija1995
      +1 yıl

      Hayatimin 5% yere kapaklanarak gecirdim

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Seninki de güzelmiş :D

      Yorumla
    • xadija1995
      xadija1995
      +1 yıl

      Xaxax :D tesekkur ederim

      Yorumla
  • neonturquoise
    neonturquoise Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Olmadi

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Sevindim

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Hiç olmadı

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Güzel

      Yorumla
  • kutukola
    kutukola Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    olur bazen öyle :)

    0
    1 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Oluyor malesef :))

      Yorumla
  • astral
    astral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    oldu :/

    0
    2 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Geçmiş olsun...

      Yorumla
    • astral
      astral
      +1 yıl

      sağol :)

      Yorumla
  • ruhikizimvarmı
    ruhikizimvarmı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    hayır olmadı

    0
    4 Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      İyiymiş

      Yorumla
    • ruhikizimvarmı
      ruhikizimvarmı
      +1 yıl

      sennin oldu sanırım

      Yorumla
    • kurabiyediyorki
      kurabiyediyorki
      +1 yıl

      Oldu:/

      Yorumla
    • ruhikizimvarmı
      ruhikizimvarmı
      +1 yıl

      utandınmı kaç yaşındasın

      Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Herkesin içinde yere kapaklandığınız oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Herkes mi kirilgan? elestiriye kapali? 9 cevap verildi
Herkese kafa tutup birine yenildigin oldu mu? 50 cevap verildi
Hic herkesin içinde rezil oldunuz mu? 35 cevap verildi
Yerin dibine girecek kadar bi pot kırdınız mı? 45 cevap verildi
Herkesin içinde hiç rezil oldun mu? 16 cevap verildi
Biirne guvenip hic yanildiniz mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨