Kapalı olduğum için kendimi neden çirkin hissetiyorum?

Açık halimle ortalamanın üzerinde güzelim fiziğim iyi. Yeşil gözlü genelde güzel denilen bir kızım ama kapanınca sanki çirkinlestim mi ne diyorum.
Geçen pikniğe gittik orda uzaktan akrabaların çocukları vardı hepside 20-25 aralığına yakışıklı ve eğitimli insanlar. Sürekli bana kardeşim diyip durdular ben 20 yaşındayım. Çok mu çirkinim acaba bana eş gözüyle bakmıyorlar kapalı olduğum için hep bacım neden böyle davranıyorlar
Kapalı olduğum için kendimi neden çirkin hissetiyorum?
Cevapla