2 yıldır tanıdığım ama beni umursamayan biriyle buluşmalı mıyım?

2 yıldır tanışıyoruz ama yüz yüze görüşmedik. Manavgata gönüllü olarak geldi cuma günü. dönüşte de buluşacaktık. Dün gece işlerini netleştirip ne zaman buluşacağımızı bana söylemesi gerekiyordu ama unutmuş :) Bugün de saatlerdir ulaşamadığım için endişelenip aradım az önce, açtı kahve içiyorum dedi. Saatlerdir telefonunu eline almadın mı dedim, aldım ama önemli mesajlara baktım dedi. Yani benim attıklarım önemsizmiş :) Yani afet bölgesinde olduğu için anlayışsızlık yapmıyım diyorum ama çok canımı sıktı. Sizce buluşmalı mıyım yine de?
2 yıldır tanıdığım ama beni umursamayan biriyle buluşmalı mıyım?
Cevapla