Çok sıkıldım ya size bakınca daha da jsjs
var mı hayatınızda güzel şeyler anlatın bakem.
var mı hayatınızda güzel şeyler anlatın bakem.
Şu yaz sıcaklarının kavurucu havasında beni mutlu eden tek şey
Dilimlenmiş serin mi serin bir karpuz 🍉, abla.
Soruya gelince, bence balici olur ablam
Otuza geldin hala abla diyorsun jsjs
Yaş geçicidir, ablalık baki kalır 😊😎
belki ressam olucak çocuk 😀
Ayyy hiç bu kadar iyi kalpli biri görmedim 😄
İki tane çıkarırım ben ksjs
😂
Cevap
20Cevap
tinerci ballici olur bencede
bende okulda işteknik dersimiz varken uhu ve bali kokusuna bayılıyodum :D
ama balici olmadım tabi,
hayatımda güzel şeyler pek yok yiyip içim gezmeye calişmaya calişiyom
Ayyy ben hala bayılıyorum bunun jsjs
Jsjs ölmeyeceksek olur
Son üç gündür hayatimda sadece buz var o da yüzümde... ben de sıkıldım 😩
Oha oldun mu ameliyat nasıldı ya
Gayet iyiydi. Ağrısızdı. Çok ufak şişlik kaldı bir iki güne onlar da gider 🙂
Telefonda konuşabiliyor musun jsjs ben konuşmadan dayanamam da bir de yemek yerken zor oluyor mu
İkinci günü 3 4 sigortalı ile görüştüm sorun olmadı. Normal şekilde yemek de yiyorum tabi büyük lokma biraz zorluyor :)
Hadi hayırlı olsun sıra bende 😄
İnşallah seninki de sorunsuz sıkıntısız ve özellikle şişlik olmadan geçer...
Ölümüne buz tavsiyedir :)
Göze mi koyacağız buzu kanka jsjs yanlış yere koymayım
Evet tam göz çukuruna koymak gerekiyor şişliğin yayılmasının önüne geçiyor
Lastik aşeriyorum çocuğum BMW M235i xDrive Gran Coupé Olur mu?
Hemen doğur sen hemen
Sakamisin sen bende vernik kokusunu cok seviyorum ya😂😂
Dalga gecmesene hamilelik guzel birsey yeni bir umut demek
İyi ki başka şeyler asermiyorsun 😅😅 çocuk kim bilir nolurdu 😅😅
Mesela?
🥺yazık ya çocuğumu emekçi yaptın
Burda anlatmam bir şey. Tinerci olur mu bilmem de kafası doğuştan güzel olur 😅
Zekadan bahsedenlerden daha Zeki olacağı kesin 😗
Mantıklı 😅
Çocuğun filli boya olarak doğabilir aman fazla aşerme
Ballyci olmasın da...
O masraflı ya şimdi alırım 5 kilo tiner yeter.
İşte anne gibi anne beee helal beee
😌
O çocuk sana çok şey borçlu ;)
Tamam len sus bi’
💔💔💔
İnsallah olur :) Amin
Seni olan kesin diyo olacak🤪🤪🤪🤪🤪
Hayatımdaki tek güzel şey benim :))
Tiner çekiyoruz napalim beyaaa
Yok daha neler shshsjsjsj 🤦😂
Kıskanma çocuğusumu🥺
Kisksnmadm ki 😏😁
Yok ya olurmu öyle şey
Hayatim hep neşe dolu
Hayatımda güzel olan tek tarafım babyface suratım
Jsjs sana acı gerçeği söylemeyeceğim
Başla 😌😄
Öfff yine hiç değişmemişsin jsjs paralar nasıl artıyor mu
Kol ölçülerin mi 😑göbekli seni. Hangi arabaymış o 🧐
Oha sen geçerken ıslık çalarız artık tayt giy jsjs
Paçalı donla mı gezeceksin yoksa yakışır 🥲
😄kızlar mıstıktan uzak durun lucifer olmuş
Göğüslerim büyüyor knk
Jsjs aklıma kötü şeyler geliyor yapma
Sıcaktan cücüklerse ya pattes gibi 🥺
Jsjs yanlardan fırtişkooo
Olsa da koklasak
Yaaa evet sinek ilacı dumanı da olur jsjs
Kedkwjdnwnnde kesin olur bak
Hadi inş jdjs
😅
Olmaz merak etme 😄
evet
😂😂😂 kesin
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?