
Gerçi dışarıdaydı düğün ama neyysee...

Geçen hafta bir düğüne katıldım, kendi köyümde ve kuzenimin düğünüydü.
Düğünde bende dahil olmak üzere kimse maske takmıyordu, köy düğünü olduğu için açık havaya güvendik sanırım.
Maske ve mesafe kurallarına hiç uymadık.
Vicdanım sızlasada maskesiz geçirdiğim günleri özlediğim maskeden sıkıldığım için takmadım.
Artık kimse doğru düzgün maske takmıyor, bu düğünlerde daha sık karşılaşılan bir manzara.
Cevap
25Cevap
Davetliysem dantel, gelinsem elmas maske isterim. Tıbbi maske kesmez beni😃😃
Sarılıp öpüşüyoz bide ay özledim filan hayır diyemiyorum ki ben😏
Ben düğün bilmem gitmem etmem virüsüne de sokarım virus virus zaten ayar oluyorum artik doktor adi altinda gecinen boşlar herseyi virüse bagliyor öKSüruyorum diyorsun sen virüssun diyor demiyor ki baska bir seyin var mi yok virüssün bir s. ik bildikleri yok virüs olmazsa ne yapacaklar cok merak ediyorum
Eylülden sonra takacaz inşallah ülke olarak. İspanya’dan misafirimiz geldi abi sizin orada maske uygulaması kalktımı dedim orası Türkiye’mi dedi. Coronaya bile kafa tutan bir ülkeyiz hoşuma gitti 🤣
Genlede gitmemeyi tercih ediyorum. Esimi yolluyorum, zarf bırakıp geliyor. 3 senedir gittigim düğün sayisi 3u gecmez. Pandeminin bende yarattigi tek değişiklik herkesin bana ayak uydurmasi oldu😎
Düğüne gitmiyorum ben ya. Ya da gidiyorsam iko görünüyorum takımı verip çıkıyorum ve evet maskemi kesinlikle takıyorum.. Keyifli günler..
eğer gitmek zorundaysam ve yemekliyse mecbur çıkarıyorum ama genelde takıyorum. hoş, bi takan enayi benim hşnkflşhgf
Virüs hala devam ediyor ve vakalar devam ederken aşıya rağmen hastalık maalesef hala etkisini sürdürüyor. Buna rağmen maskesizlik akılsızlık.
Maskesiz dışarıya çıkmıyorum. Kaldı ki düğün ya da kalabalık ortamlara asla girmem.
Gitmiyorum düğünlere ama ablamınkine gitmek zorunda kaldım onda da maske taktım.
içeri dişarı ilk günkü gibi takıyorum ben. kim ne derse desin
İnsanların görüşüne hassasiyetine saygı duyuyor ve anlıyorum. Diğer türlü takmıyorum
Corona gibi bir bahanem ve dolayısıyla düğüne gitmemek gibi bir luxum var. Çok daha etkili çözüm 😂
Takıyorum desem yalan olur 🙄 maalesef takmıyorum sevmiyorum
1,5 sene sonra ilk defa düğüne gittim, yemek haricinde maskeliydim.
Yarın mecburen gitmem gereken bir düğün var. Yüksek ihtimalle de Maske takmayacağım.
Gitmem ama gitmek zorunda kalınca takıyorum açık alanda değilse.
Bu duruma karşı mükemmel bir çözümüm var, düğüne gitmiyorum.
Geçen kınaya gittim koca salonda benle 3 4 kişide daha maske vardı. Kimsenin umurunda değil.
Çok yakınım değilse düğünlere katılmıyorum. Maskeyi de genelde takmıyorum.
Foto çekinirken hayır tabi ki ama onun dışında takıomm
Takıyorum. taktimda ama oynayanlar takmadı hiç akrabamizin olduda🤣
Evlenen yok ya olsa gitsem takarım. Şart. Öksüren tıksıranlar tikim oldu be.
Yo takmıyorum valla 💁🏻
pandemiden sonra düğüne gitmedim hiç
Ben genel olarak düğüne pek gitmiyorum aslında
Hicbir yerde takmiyorum.
Tr virüs patlaması yaşıcak
Düğünlere katılmadım bu sene
Dugunlere gitmemeye calisiyorum
Gitmedim hiç bir düğüne.
Düğünlere gitmiyorum.
hiç düğüne gitmiyorum
düğünlerden nefret ederim
Düğüne falan gitmiyorum. Bir markete bir hastaneye haricinde evdeyim.
Düğünleri sevmiyordum korona bahanesi oldu gitmem
Hiç çıkarmadan takıyorum
Yorumları okudum, durust olun ama sevişirken maske takıyormusnuz
ya ne alaka ne alakaa
düğüne gitmiyorum ki 😅
Hiç gitmedim gitmem de. herkes pozitif
Yok ya kimse takmıyor tek tük
Takıyor aşısızları hes kodu almıyoz
Düğünlere katılmıyorum
Düğüne gitmiyorum
Düğünlere çok gitmiyorum
Gitmiyorum düğünlere
Takıyorum
nee hoş
Düğüne gitmiyorum :)
Gitmiyorum
Gitmiyorumki
Düğüne gitmiyorum
Takıyorum.
Düğüne gitmiyorum
takılması lazım
Gitmiyorum
Düğüne gitmiyom
Her yerde takıyorum.
2 tane takıyorum 😬
Düğüne gitmem*
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?