Arkadaşların olmadan kendinle vakit geçirebiliyor musun?

İnsanlar bazen yalnızlık korkusuyla asla tek takilamazlar illa birileri olmasi zorunluymus gibi davraniyorlar garip bisey daha var aslinda o da insanlarin her adimi hep karşıdan beklemesi karsi taraf atincada hep onun iteklemesiyle giden iliskiler iste.. ne kadar kabul etmesekde insanlarin cogu boyle sen iteklemeden iliski felan yürümüyor.
Arkadaşların olmadan kendinle vakit geçirebiliyor musun?
Cevapla