Yani kadın aklı sıra bana laf vurdu ama baya bi düşündüm bu lafı...
Sizce haklı mı?
Sizce haklı mı?
eğelenmez mi? Ahiret önemlidir ama dünyalık işleride aksatmamak lazım dengede tutmak lazım. Müslüman akıllı olmalı çalışmalı araştırmalı yaşamalı tatilini de yapmalı. Bütün senin yorgunluğunu atıyorsun tabi keyfediceksin vücuttan yorgunluğu stresi atacaksın kendine geleceksin sen o söyleyen kişiye bakma bilerek kasıtlı söylemiş. Boş laflar. Her insan keyif eder tatil eder çalışır çabalar sonunda tatilini de yapar
Yani şöyle ben kapali açık ayırt etmem herkes insan. Ama özellikle evli olan muhafazakar çiftlerin açık kadınların olduğu yerde işi olmamasi lazım. Çünkü kendi eşleri hasemali ama akşama kadar bikinili kızları kesiyorlar. Nerede kaldı dindarlık?
Ne alakası var bir insan dini vecibelerini yerine getiriyor diye bu dünyadan keyif alamaz diye bir kaide mi varmış? Ne salakça düşünceler bunlar ya. Şunlarla aynı havayı soluyor olmak bile beynime hakarettir
Cevap
13Cevap
tabi ki haklı değil . onu diyen kadın bildiğin Allah düşmanı Din düşmanı
müslüman köle mi tatil yapamaz mı . müslüman , müslüman olduğu için mağra da mı yaşasın
İnsanlar yaşam sekkinde özgürdür dini yasanaj hayatin sunduğu imkanı engel değildi uygun giyinip havuza girersun
Çok iyi sövdüm o şahsa. Dindarlık kelimesinin anlamını ve neler gerektirdiğini bile bilmeyen bir cahilmiş. Bunun keyifle de bir alakası yok.
Tatil herkesin hakkı sadece açıklara özgü değil, terbiyesizlik etmiş
Bence boş konuşmuş , günahı sevabı ona mı yazıyor..
Boş konuşmalar. Tatil yapanın açığı, kapalısı, kafiri osu busu olmaz. İnsanları yargılanayı bıraksınlar artık
Haklı,
Dininiz bu dünyayı değil diğer dünyayı kazanmays çalışın diyor
Tam imanı olmayanlar anlayamaz dediğimi. Bahane arar
Hayır anlıyorum tabi ki ama bu dünya da gezmek yasak değil...
Bütün sene çalıştıktan sonra dinlenmek benim de hakkım kendi halim de eğlenmem kime ne zarar verebilir ki?
Ne anlatsam anlamazsınız...
Namazımı aksattığım zaten yok!
Bi tatil yapmak suç mu oldu bütün sene çalışıp yoruluyorum benim de hakkım değil mi evde oturacağıma tatil yapmam mantıklı değil mi Allah herkese bir beyin vermiş kullanmak için tavsiye ederim...
Rahat ol tanıdığım çok fazla hoca var islama uygun giyindikten genellikle ailelerin olduğu bölgeleri tercih ettikten sonra sorun yok.
Tamam anlaşıldı sen o sakal uzatıp kendi alim sanan insanları dinden soğutan o sahte dincilerdensin sorun yok.
Agnostikler birşey bilmediğini kabul eder o zaman fazla konuşma.
Haksız o lafı altına tayt giyip başını kapatanlar hakkediyor
Kesinlikle katılıyorum 👍
ne alaka ya tatil die illa çıplak gezmek zorun da değilsin ki beyin özürlüsü bence
Haksız burası özgür bir ülke herkes istediği gibi yaşar kimse kimseye karışmamalı
Nasıl bir ortamda söyledi
Bildiğiniz sahil de oturmuş annemle konuşuyordum kadın da zaten yanımız da idi
Ne olursa olsun kimsenin kimseye laf söylemeye hakkı yok ama plajda görsem ben de içimden geçiririm
Plaj da değil de nerede denize gireceğim acaba?
Bildiğin banklarin olduğu sahil mi
Ada, bankların olduğu yerde nasıl yüzeyim.
Neyse ne be
Herkes tatil yapmayı hak eder
Haksız bence yani kapalıların da tatil haklı var
Evet haklı
Haksız
Haklı tabiki
Onlar da insan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?