Hiç arkadaşım yok kendimi aşırı öz güvensiz hissediyorum?

23 yaşındayım hiç arkadaşım yok sürekli işten eve evden işe ot gibi yaşıyorum bazen canım sıkılıyor bende gezip tozmak arkadaşlarimla tatile gitmek istiyorum başkalarını gördükçe çok üzülüyorum. Daha hayatımda bi kere bile konya dışına çıkmadım Şubat ayında biten 3 yıllık bi ilişkim vardi beni sürekli aldatıyordu bende affediyordum çünkü ondan başka kimsem yok diye içime onun pişmanlığı desen bambaşka bi dert. Hayatıma birisini almak istiyorum ama kimle konuşsam niyeti gönül eğlendirmek çıkıyor. 6 yaşında babamı kaybettim annemle ablamla hiç muhabbetimiz yok. Çalıştığım iş gereği çok fazla insanla muhabbet ediyorum ama iş ortamında bile kendimi aşırı ezik hissediyorum kalabalık bi ortama girdigimde fazlalık gibi hissediyorum hiç konuşup sesimi çıkaramıyorum aslında güzel olduğumu söylüyorlar ama ben başka kızlara bakınca kendimi aşırı çirkin buluyorum. Bi yardıma ihtiyacım olsa arayacağım kimse yok ne eş dost ne aile. Arkadaş edinmek için ingizlice kursuna falan gitmiştim edindimde zaten ama uzun süreli olmadı. Yaşım 23 oldu zaman hızla geçiyor ben ne seviliyorum ne yaşıtlarım gibii aktiviteler yapıyorum ne hayatımda doğru düzgün bi erkek oluyo herkes bunun babası yok başında erkek yok ben yatağa atarım derdinde. artık kafamın içinde kendi kendime hayaller kurup istediğim hayatı hayal kurarak yaşamaya başladım ciddi ciddi bunu yapıyorum :( bu halime artık çok üzülmeye başladım aslında soru değil ama öyle içimi dökmek istedim tavsiyeleriniz varsa alırım
Hiç arkadaşım yok kendimi aşırı öz güvensiz hissediyorum?
Cevapla