İzinsiz yapılan bir binayı yapı denetime şikayet edersek karşılığını alır mıyız?

Ve karşılığında ne yapılır?
Her şeyi kaçak olan bir bina var şikayet etmek istiyorum. Gelip yıksınlar istiyorum.
Arazi de müşterek bina yapım izni de yok suyu da kaçak elektriği de.
İzinsiz yapılan bir binayı yapı denetime şikayet edersek karşılığını alır mıyız?
Cevapla