Alay edecek olan yazmasın neden çok mutluymuş gibi görünüyorlar?

Bu üstü açık arabalarda neden iki kız genelde oluyor ve arabanın üstünde oturuyorlar? Biraz saçma ama escortlar mıdır?
Alay edecek olan yazmasın neden çok mutluymuş gibi görünüyorlar?
Cevapla