Herkes Hz. Mehdi zuhur edecek diyor. Sizce öyle midir? Korkuyorum sanki hiç vaktimiz kalmamış gibi hissediyoru. Olan felaketlerden de korkuyorum. Kuranimi okurum namazımı kılarım kapaliyim ama hala korkuyorum. Günah mı bu bilmiyorum. Lütfen korkutucak seyler yazmayın panik bozukluğum var.
Twitter da dünyaya ne oluyor etiketini gördünüz mü?
Böyle şeylere inanma ilk gördüğümde bende bune lan demiştim sonra anladım. Bu tarz hesaplara girecek olursan hep aynı şeyi paylaşırlar. Takip ettikleri insanlarda tıpkı onlar gibi bunları paylaşan insanlar. Yani artık bunlar fake hesap mıdır yoksa insanları kandırmak için mi yapıyorlar orasını bilemem.
Ben şu an hayattayım ve internette geziniyorum, müslümansan korkma. Şeytanın insan adamı deccal de şu anda hayatta olup çıkmıştır, internet ve tv-medya onun kötülüklerindendir. www demek ibranice 666 sayısıdır ve şeytanı simgeler. Adımı duyurucu meleğin sesini beklemekteyim.. Bunun gibi zararlı siteleri de mutlaka kapatacağım. Hz. İsa ise gökten indirildiği zaman da deccali öldürecek, dünya ve insanlar kısa bir süre islam ahlakının hakim olduğu sevgi, barış ve refah içinde yaşayacaktır. Sonra dünya tekrar bozulacak ve kıyamete doğru hızla ilerleyecek...