Durmadan dönen aşk konusu? Yormuyor mu?

Arkadaşlarımla konuşurum konu bir süre sonra sevgililerine gelir, bana da onu bunu tavsiye etmeye çalışırlar.
Bir misafir ağırlarız, senin anlaştığın birisi vardır muhabbeti döner.
Anlam veremiyorum, kendi aşk hayatlarını koymuşlar bir kenara benimkinin muhabbeti dönüyor. Yahu ablacım yok, bak vallahi yok. Hayatımda kimse YOK. İstemiyorum.
Hayır bir de insanlar sık sık birilerini tanıma yoluna giriyorlar, gerçi bir de değil he😀(işte o flört şeysi).
En basitinden siteye giriyorum akşamları ama herkes aşık. Eski sevgili sorulardan geçilmiyor. Eskiyi eskide bırak, belki yenide daha güzel şeyler vardır. Kim bilir?
Kısacası biraz fazla aşık ve insanlara ilişiksiniz farkında mısınız?
Durun da bir nefes alın, az biraz yalnızlaşın.
Bu arada lince yönelik yorumlara da açığım. Bilginize. İyi geceler.
Durmadan dönen aşk konusu? Yormuyor mu?
Cevapla