Evlendikten 2 ay sonra kadının doğum yapması kusur mudur?

Bu yaşanmış demin dinledim haberlerde.

Kadın evlendikten 2 ay sonra doğum yapmış, adam da boşanma davası açmış ve de tazminat istemiş. Yargıtay davayı bozarak, ''sadakat nikahla başlar, öncesi adamı ilgilendirmez'' diyerek kadını suçlu bulmamış :D :D :D

Oha artık.

Boşanma davası değil de nikahın iptali davası açılması gerekirmiş. :) buyrun burdan yakın.
Evlendikten 2 ay sonra kadının doğum yapması kusur mudur?
Cevapla