Aile & Toplum Allah bağlanan şeytana mı bağlanıyor? xxsandess Takip Et Xper 5 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Direkt Allaha bağlanmak kötü mü? Güncellemeler+1 yıl https://www.youtube.com/watch?v=V7og75MoFOo Güncellemeler+1 yıl Neyi anlamadınız? Allah bağlanan şeytana mı bağlanıyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
matmazelling Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 83% +1 yıl Biraz daha açsaydın keşke kimse bi halt anlamadı shsdhsdh 2 0 Yorumla
Dance_with_Devotion Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hayır Allah Kur'an da size şah damarından daha yakınız diyor. Zaten her zaman bağlıyız aracıya ihtiyacımız yok 0 0 Yorumla
05Şirin Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Hayır Allah'a bağlanan şeytana bağlanmıyor Allah'a inanmazsan şeytana bağlanmış oluyorsun 0 0 Yorumla
PortgasDAscee Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Şeyhine bağlan oda seni canlı bomba yapıp salsın ortalığa 0 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Telefonla mi baglaniyon nasil baglanma bu aciklasaydin biraz 0 0 Yorumla
Cemoo34 Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. soruyu anlayan yeminle 100 dollar verecem bak vermezsem 10 tane esek bana dümdüz girsin 1 13 Yorumla elifdefneozkaya +1 yıl Direkt Allah'a bağlanırsak şeytan bizle daha mı çok uğraşır diyor şeytani hayatımızın içine mi alırız diyor Yorumla kediama173cm +1 yıl Büyük konuştun 100 dolarını ver kıza ahahahsjs Yorumla Cemoo34 +1 yıl @kediama173cm cevap dogru mu daha çözemedim sjsjjs Yorumla elifdefneozkaya +1 yıl Doğru knk ver jwmdnbw Yorumla kediama173cm +1 yıl Ama ben de şöyle anladım bir aracı olmak zorunda mı yani Allah ~ şeyh ~ inanan kişi Yorumla kediama173cm +1 yıl Bazı tarikatlerde inanç bu şekildedir. Direkt Allah'a kul bağlanamaz bu yanlıştır bu yüzden arada bir şeyh, bir vekil, bir mürit olur sonra halk bağlanabilir hatta bu bir ibadet türüdür rabıta diye geçer. Yorumla Cemoo34 +1 yıl @elifdefneozkaya bence soran kisi sey diyo iste allaha hismetzek insansak aynisini şeytana mi yapıyoruz tövbe Yorumla elifdefneozkaya +1 yıl Soruyu soran cevabı ne bunun baksana Yorumla elifdefneozkaya +1 yıl Hayır be öyle demiyor yanlsi anladın Yorumla kediama173cm +1 yıl Yorumum üste düştü :/ Yorumla elifdefneozkaya +1 yıl Ben doğru anladım bence bir açıklasa Yorumla Cemoo34 +1 yıl @elifdefneozkaya soran kisi bi gelse buraya soruyu sorup kaçtı afacan Yorumla kediama173cm +1 yıl Arkadaşlar soram mürşit rabıtasından bahsediyor işte ahahshs Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl sen ne diyon abla gece 5 olmuş sorduğun soruya bak 6 defa okudum yine anlamadım 1 1 Yorumla matmazelling +1 yıl Hahaaa Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Biraz daha açsaydın keşke kimse bi halt anlamadı shsdhsdh
Hayır Allah Kur'an da size şah damarından daha yakınız diyor. Zaten her zaman bağlıyız aracıya ihtiyacımız yok
Hayır Allah'a bağlanan şeytana bağlanmıyor Allah'a inanmazsan şeytana bağlanmış oluyorsun
Şeyhine bağlan oda seni canlı bomba yapıp salsın ortalığa
Telefonla mi baglaniyon nasil baglanma bu aciklasaydin biraz
soruyu anlayan yeminle 100 dollar verecem bak vermezsem 10 tane esek bana dümdüz girsin
Direkt Allah'a bağlanırsak şeytan bizle daha mı çok uğraşır diyor şeytani hayatımızın içine mi alırız diyor
Büyük konuştun 100 dolarını ver kıza ahahahsjs
@kediama173cm cevap dogru mu daha çözemedim sjsjjs
Doğru knk ver jwmdnbw
Ama ben de şöyle anladım bir aracı olmak zorunda mı yani Allah ~ şeyh ~ inanan kişi
Bazı tarikatlerde inanç bu şekildedir. Direkt Allah'a kul bağlanamaz bu yanlıştır bu yüzden arada bir şeyh, bir vekil, bir mürit olur sonra halk bağlanabilir hatta bu bir ibadet türüdür rabıta diye geçer.
@elifdefneozkaya bence soran kisi sey diyo iste allaha hismetzek insansak aynisini şeytana mi yapıyoruz tövbe
Soruyu soran cevabı ne bunun baksana
Hayır be öyle demiyor yanlsi anladın
Yorumum üste düştü :/
Ben doğru anladım bence bir açıklasa
@elifdefneozkaya soran kisi bi gelse buraya soruyu sorup kaçtı afacan
Arkadaşlar soram mürşit rabıtasından bahsediyor işte ahahshs
sen ne diyon abla gece 5 olmuş sorduğun soruya bak 6 defa okudum yine anlamadım
Hahaaa
Tarifeli bağlanmak daha cazip
Hiç bir halt anlamadım
Tövbe de yahu
Soruyu anlayan var mı mk biri aydınlatsın
Ne diyon aplam