Tevrat’ı da mı Hz. Musa uydurdu bu ne lan Hz. İsa da ben de incili mi uydurayım dedi? Sadece dininütünler cevap versin. Kuran’da çok ilginç bilgiler, etkileyici anlatım var ama ben iman edemiyorum. İnsanların dediklerinden
Güncellemeler
+1 yıl
Aklı yetmezler cevap vermesin
Kuran’ı Kerim’i neden Hz. Muhammed uydurdu diyorlar?
Allah deseydi en azından Hz Muhammed bi kaç icat yapardı. Bilime yön verirdii. Toplumu geliştirirdi. İlmi heryeri yaratmaya yetiyo da, Muhammed'e bi kaç bişey gösterip mucize tarzı icatlar niye vermedi?
Yav adam kitap mitap getirmedi. İncil denilen kitap ekseriyetle İsa'nın biyografisidir. İsa şuraya gitti, şunu yaptı, şunu dedi, şunu öğütledi vs. çoğunlukla hep böyle bir anlatım vardır. İsa'nın ölümünden sonra onun havarileri herkes İsa'nın kim olduğunu bilebilsin diye İncil'i yazdılar.
Yav bi' git araştır cahil karı. Hatta İnciller arasındaki farklılıklar, çelişkiler de İsa'nın her bir havarisinin kendi İncil'ini yazdığından kaynaklanıyor. İnciller'i yazmadan evvel Aziz Petrus Hristiyanlık'ı dünyaya yaymaları için her bir havariyi farklı memleketlere gönderdi. O gittikleri memleketklerdeki insanlara İsa'yı tanıtabilmek için İnciller'i yazdılar.
Hey senin İsa peygemberini. Onun anası da bakire makire değildi zaten. Gitmiş vurdurmuş Marangoz Yusuf adlı bir adama, sonra ailem öğrenirse bana kızar diye yalan uydurmuş. Hristiyanlık'ta da geçiyor Marangoz Yusuf ama İsa'nın güya dünyevi babasıymış. Tanrı İsa'ya babalık yapsın diye onu görevlendirmiş.
Musa da bir masal kahramanı, hiçbir zaman yaşamamış. Akademisyenlerin çoğu için Musa böyle bir adam. Bir keresinde Türkçe bir animasyon izlemiştim. Musa tek başına dağa çıkıyor, uzunca bir süre ortalıkta görünmüyor ve nihayetinde elinde yazılı tabletlerle geri dönüp "Aha, tanrı bana bunlar vahyetti." diyordu. Hahahaha, ulan adam gidip kendi yazıp gelmiş. Cahil Yahudiler de kanıyordu buna sjsjsj.
insanciklarin dediklerine göre yaşamicaksin. sen daha yolun başında bu tür şüphelere kapılıyorsan. son nefesini verince ne şekilde gidicen onu düşünemiyorum.
Ya bende senin gibiydim kuranin çok ince ayrintili yazildigina inaniyordum ama hepsi boşmuş megersem kuranin meallleri birbirine uymuyor ve eski cevirilere bakinca suanki ceviriler arasinda farklılıklar var bir nevi güncel bilgilere göre ceviriyorlar
bak kardesim parca parca yollamis ya sözde yaratici olan allah hepsi bu arap erkeklerinin ürünü zira bir yaratıcı tepeden kitap atmaz onüne üstelik tek bir dil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Allah deseydi en azından Hz Muhammed bi kaç icat yapardı.
Bilime yön verirdii.
Toplumu geliştirirdi.
İlmi heryeri yaratmaya yetiyo da, Muhammed'e bi kaç bişey gösterip mucize tarzı icatlar niye vermedi?
Peygamber olsam çağ üstü düşünürdüm
Bu ne be Ne yapsaydı robot mu indirseydi? Robot indirip bunu biz mi indirdik diyecekti?
Ne öğüt alacaktın
en azından mucize tarzı bi icat yapsaydı. Ya da güzel bi cennet yemeği yapsaydı, hurma var da daha güzeli de vardır. Onu getirtetdi
Kuranı güzelce okusaydın buna gerek kalmazdı
arapça okutuyolar sadece anlamıyorum
Kdkekxkekdke. O zaman bu konuşmalar ne? Çok cahil insan konuşuyor ben de onlardan etkileniyorum galiba. Yo ben kalkıyorum Türkçe okuyorum sen de dene
Kuran arapça
Mealler tefsir Türkçesi dolu
Hz. Muhammed yönetim sistemi ve birlik olmaları için sistem kurmuş. İslam devletini kurdu.
O kitap anayasa
Millet anlamdan arapça dinliyo, dua ediyo
anlasalar aydınlanacakalar
yoldan geçene fatiha sor, anlamını bilmez
tevhidin anlamını bilen bile yok
İstedik sanki dünyaya gelmeyi
Sanal oyunun oyuncularıyız, ölünce anca çıkabiliyoz da nere?
Kafanı kaldırıp oku da öğren
inancım sağlam değil demekki, sana ne bundan
Boş yapma o zaman
senin kafanı s..
artist
bol yapma diyo anca
gerçekler işine gelirse
Gerçeği göreceğiz benim omuzlarımda çok büyük bir yük vat
sırt çantası mı?
bundan bana ne
İsa hiçbir zaman bir kitap getirmedi ve Tevrat'ta birçok peygamber ekleme, çıkarma ve düzeltme yaptı.
İncil ona indi
Yav adam kitap mitap getirmedi. İncil denilen kitap ekseriyetle İsa'nın biyografisidir. İsa şuraya gitti, şunu yaptı, şunu dedi, şunu öğütledi vs. çoğunlukla hep böyle bir anlatım vardır. İsa'nın ölümünden sonra onun havarileri herkes İsa'nın kim olduğunu bilebilsin diye İncil'i yazdılar.
Sen öyle SAN ayakta uyuyoruz cehennemi görünce göreceğiz
Adam doğru söylüyor incil insanin ölümünden sonra yazıldı
Yav bi' git araştır cahil karı. Hatta İnciller arasındaki farklılıklar, çelişkiler de İsa'nın her bir havarisinin kendi İncil'ini yazdığından kaynaklanıyor. İnciller'i yazmadan evvel Aziz Petrus Hristiyanlık'ı dünyaya yaymaları için her bir havariyi farklı memleketlere gönderdi. O gittikleri memleketklerdeki insanlara İsa'yı tanıtabilmek için İnciller'i yazdılar.
@barbarok siz öyle sanın siz gerçek isa peygamber ile uydurulmuş İsa’yı öğrenin
Hey senin İsa peygemberini. Onun anası da bakire makire değildi zaten. Gitmiş vurdurmuş Marangoz Yusuf adlı bir adama, sonra ailem öğrenirse bana kızar diye yalan uydurmuş. Hristiyanlık'ta da geçiyor Marangoz Yusuf ama İsa'nın güya dünyevi babasıymış. Tanrı İsa'ya babalık yapsın diye onu görevlendirmiş.
@barbarok ölünce bunların hesabını verirsin iyi geveler seviyesiz
Musa da bir masal kahramanı, hiçbir zaman yaşamamış. Akademisyenlerin çoğu için Musa böyle bir adam. Bir keresinde Türkçe bir animasyon izlemiştim. Musa tek başına dağa çıkıyor, uzunca bir süre ortalıkta görünmüyor ve nihayetinde elinde yazılı tabletlerle geri dönüp "Aha, tanrı bana bunlar vahyetti." diyordu. Hahahaha, ulan adam gidip kendi yazıp gelmiş. Cahil Yahudiler de kanıyordu buna sjsjsj.
Ya bunların din anlayisi cennet cehennem var sorgulamadan yaşa
@ski_shen sen benim kadar sorgulasaydın zaten anlardın
insanciklarin dediklerine göre yaşamicaksin.
sen daha yolun başında bu tür şüphelere kapılıyorsan. son nefesini verince ne şekilde gidicen onu düşünemiyorum.
Maaalesf
Kuranda pek birsey yazmiyor tevsir adi altinda herseyi bir yone çekip bak burda bunu anlatmak istiyor falan diye kendilerini kandiriyorlar sadece
Yo mealde bile birçok şey var.
Ya bende senin gibiydim kuranin çok ince ayrintili yazildigina inaniyordum ama hepsi boşmuş megersem kuranin meallleri birbirine uymuyor ve eski cevirilere bakinca suanki ceviriler arasinda farklılıklar var bir nevi güncel bilgilere göre ceviriyorlar
Ben bu durumda gidip kelimenin anlamını araştırıyorum. Elbetteki bir kelimenin İngilizcede bile bir tek anlamı yok.
İnanıp inanmamak size kalmış ben pek din konusunda konusacak modda değilim
Bu arada kuranda kadın erkek eşitsizliği var bunu arastirmani tavsiye ederim
Ben onu çok araştırdım sen dert etme
Ee sonuç
Kuran gerçekten Allah kelamı. Bencesi yok bu işin
Noluyo lan size ne gerek vardı girdiniz bu konulara
bak kardesim parca parca yollamis ya sözde yaratici olan allah hepsi bu arap erkeklerinin ürünü zira bir yaratıcı tepeden kitap atmaz onüne üstelik tek bir dil
Bu saçma bir açıklama
bilim ilim medeniyet yoksunu bir kitap allahn anlatamadigini kullari anlatiyor tefsir adı altinda lol