Telefonla hiç tanımadığınız biriyle konuşurken hiç saçmaladığınız oluyor mu?

Aslında pek sık olmasada bazen çok saçmalağım ne diyeceğimi bilmediğim oluyor.Bu genelde telefonla konuşurken ya başka şey düşünmemden ya da başka bir şeyle uğraştığımdan oluyor sizin de saçmaladığınız oluyor mu nedenleriyle anlatın bakalım
Telefonla hiç tanımadığınız biriyle konuşurken hiç saçmaladığınız oluyor mu?
Cevapla