Yav yalandan o kadar kişiyi arayıp kutladım, 0 samimi bir ses tonu ile, aramasam bu sefer geri arıyolar :ASD


kim olacak tabii ki de seyyar tayyar çıkarmış sonrasında da zaten patlamış gitmiş yaani 😁😂

😁😂
Cevap
1Cevap
Bence guzel bir uygulama bu 😄 gerci ben telefonla konuşmayı sevmediğimden mesaj atiyorum ama olsundu 🍭😄
Üç yıldır babamın zoruyla amcami arayıp önce kendini tanıtıyor iyi bayramlar diyor kapatıyorum. İşkence.
Aramak lazım ya. İnsanı yalandanda olsa mutlu ediyor.
İnsanı seviliyormuş gibi hissettiriyor.
Valla ben zaten bayramda aradıklarımı sürekli aradığım için bir değişiklik olmuyor.
Kim çıkarmış bilmem ama ben uymuyorum arayanlara sitem edip kapatırlar 😄
Sabahın köründe boş boşuna kalktık ya
en azından arıyo. wp durumları ne öyle
Bilmem beni kimse aramıyo ben de aramıyorum
Hiç bilmiyorum saçma bi şey
Sacmalik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?