Kız kardeşlerim çok güzel ben neden böyleyim?

Kız kardeşlerim en büyüğü benden 2 yaş küçük onların bence aman aman bi güzelliği yok ama çok dikkat çekiyorlar. Resmen akrabalar onlara övgü yağdırıyor bana klasik şeyler. Onların yüzü dikkat çekiyor benim fiziğimi çok beğenirler. Bende güzelmişim ama onları çok daha büyütüyorlar. Mesela kız kardeşlerimle bir ortama giriyoruz sürekli onlara çıkma tanışma teklifleri geliyor. Ama bana gelmiyor. Ama ben tek çıkarsam dışarı o zaman gelir. Yanlarında ben yokmuşum gibi resmen. Yan yanayken beni görmüyor kimse artık oturdum ağlıyorum umursanmamak tan bıktım kıskançlık falan değil ciddi ciddi neden diyorum sadece sizce neden?
Kız kardeşlerim çok güzel ben neden böyleyim?
Cevapla