Bide beni tatile yollayacak kıyak bir adam yok mu siteden?
Adminden duydum 😉
Fırsatı kaçırma Ahaliii 🥳🥳🥳

Evimde, çalışma masamda ve tablet pc karşısındayım. :)
Elbette, güzel bir tatil beldesinde, bungalov evlerde keyif yapmak vardı ama şu an bu benim için yalnızca bir hayal.
Tatil yapanlara iyi tatiller diliyorum.
Tatil yapamayanlara ise sabır ve dayanma gücü diliyorum.
Cevap
37Cevap
Gökyüzündeyim gezegenler arası geçiş yapmayı düşünüyom şöyle dünyadan uzak bir yer arıyom kendime
Issız bir galaksi bulursan bana da haber ver ☺️
Gülme Samanyolu galaksisinden uzaklaşasim var 🤨
@Catutigernos Bi adet buldum gibi
Gerçekten mi Andromeda Galaksisi demiyeceksin değil mi ne kadar uzak o kadar iyi 🤨
@Catutigernos Adı sanı yok bilmiyom
en sevdiğim içinde insan evladı da yoksa konum at da gideyim :D
@Catutigernos Hıııı ben zaten yalnız kalam diye gittim
Hiii bende sanıyorum ki ekstradan bir tane daha buldun da onu söylüyorsun 🙄 desene bu Samanyolu galaksisinde mahsur kaldım 😒
@Catutigernos Sna kolay gelsin artık
Sağol sana da kendi galaksinde huzurlu günler diliyorum 😏
@Catutigernos Eyvallah😏📿
Sahil rüyam bitti bugün itibariyle eve geldim
Keşke hiç bitmeseydi
Kamp kursaydın 😊
İşler var bekleyen bayramda da ailemle olmak istedim ama Ağustosun ilk haftası Dağ evi planım var bakalım 😊kampıda çok severim bu arada
İyi olur bence.
Şimdiden hayırlı olsun 😄
Mersi 😄
Dışarıdan geldim valla hiç merak edilecek bir şey yok memleket yanıyor. Şimdi evdeyim.
İyi iyi 😃

evde.
Güzel 😊
Sabah bir yere gitmedim, ama akşam dışarıda olurum, açık hava iyi geliyo biraz iyi hissettiriyor akşamları.
Nerede miyim? Dışarıda geziyorum mavi saçlarla ve bakan bakana..
Evdeyim. Dışarsı eserken bile sıcak esiyor bitse keşke yaz
Evdeyim bir kaç saate çıkıp memlekete gideceğim
Neresi 😄
Hahaa tam konum vermeyim Konya sınırları içinde 😂 130 kmcik mesafede Ankara 'ya 😂
Hayırlı olsun. 😊
Hayırlı olsun derken 😂
Hayırlı bir iş Ya ondan 😉
Kız istemeye gidenlere öyle denmez mi 🤨
Ypk aklıma bile gelmedi 😄
Aman diyim gelmesin de zaten başıma iş açma 🤪
Anlık olarak başım ağrıyor yataktayım
Geçmiş olsun
Sağ ol 😊
Evdeyim yatağımda kalkamadım hala. Öğlen işe gidicem
Pek de öyle eğlenceli değil sahiller falan. Evimdeydim ben. Ev daha güzel.
Erzurum’da * çamdayım
Amcamdayım yazmıştım aslında
Ama site küfür sandı 😂
Bu sitenin her dediğimle bi derdi var. Kırmızı listeye almıştılar beni. Ne yazsam bi gözden geçiriyordur 😂
Şu anda evdeyim, KS'liyorum 😊
Moderasyon falan 😄
Ubersin sonuçta 😊
Eğlenceli olmalı
Eğitimdeyim sabahtan beri
Nasıl yani
Karışık mevzular hocam
Yahu nasıl karışık 😄
Evde piskoloji berbat katılıyorum.
Evet yaaa 😩
Temizlik yapiyorum😕😣
Temizlik iyidir 🧼
Yok vazgeçtim 😂
😟
Çalışıyorum ben yiaaa ☹️
Nerede
İyi çalışmalar 😊
Evdeyim bayram için güç topluyorumdur 😎
😁 hayırlı olsun
Tenk yu brother 😎
Yatakta 🙄
Evde yani
Evde yatıyorum işte
Aaa şansa bak karamelom 😂
iki gram aklım var o da bu güneşte erimesin , akşam çıkacağım
İşte.
Eee ne yani
iyi çalışmalar kolay gelsin
İş yani işteyim
Evde.
Adana'nın tatlı bir köyü.
Anlık olarak balkondayım
Evdeydim halende öyle
Farklı bir yönümüz yok 😄
Evdeyiz,, çıkmaya da niyetim yok 🤭
Ayılmaya çalışıyorum evde
Evde gezenleri izliyoruz
Evde uzanıp terlemekde
Bu sıcakta sadece evde olabilirim
evdeyim her zman ki gibi
Fethiyedeyim kral 👑
Napıyon orada 😄
İş için geldim bir kaç haftadır burdayım bayramdan sonra dönüyorum 😂
He iyi keyfini çıkar 😁
Olur 😂
İstanbul'da evimde :D
Ve Ks’de 😊
Evdeyim😢😢😢
Neden üzgünsün 😄
Herzamanki gibu evdeyim
Denizdeydim ama şu an evdeyim
evde yatıyoruz kalkanın poposuna davşan kaçsın ;D
cafedeyim..
Restoran sahibi mi? 😊
yok cafe sahibiyim..
Kolay gelsin.
Allah razı olsun..
Pide yemeye gittik
Neden gizli
Evde
İş yerindeyim
Antalyadaydim 🤪🤪
Tabi ki evde
Market
Dükkanda oturuyorum.
tatilde olsam sorunu cevaplamazdım heralde
Belki tatilde ksye giriyon
yok be kanka bu sene değil seneye nasipse
Yatakta
Plajdayım.
Evde
kepler 452b deyim
bende yatıyom
Çalışmak
Kim bilir nerdeydim
pazar evdeyimdir
Sahil
izmirrr
Marmaris :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?