Ailenizden bunları görseniz napardiniz?

Merhaba, ben 24 yaşındayım. 2 yıl önce ünv den mezun oldum ama kpss de atanamadigim için ufak tefek yerlerde çalıştım. şu an çalışmıyorum. Ve şu an nişanlıyım geçen yıl kasım ayında nişanlandim ve çok severek çok isteyerek evlenmek istedim. Ailem karşı çıktı onlara çalışıp para getirmediğim için ve nişanlımı begenmedikleri kendilerine yakıştırmadıklari için hep kilolu şöyle böyle bahaneler buldular. Bunun haricinde bana bir sebep sunun vazgecicem kötü bı huyunu söyleyin dedim soyleyemediler ve çok emindim hiç vazgeçmedim sonuna kadar mücadele ettim dik durdum beni 3 kez istemeye geldiler sonunda verdiler. Ama annem hep bitsin bu iş ayrilsinlar diye uğraştı. Bu süreçte hep psikolojik şiddet gördün duymadığım hakaret kalmadı. Annem bana o... u dedi yine sustum sineme çektim yeter ki şu dönemler bitsin diye. Ablam da bana hiç destek olmadı yanımda nişanlım dan başka destek birisi yoktu. Bir ay sonra düğünüm var. Evimizi tuttuk eşyalarımızı aldık annem bir kere merak etmedi ben zorla videolarini gösterdim. Hep hmm iyi hayırlı olsun vs böyle isteksiz konuştu benimle hala da öyle ben hep yine iyi olalim kötü olmadan ben çıkiyim bu evden diye bekliyorum. Düğün deki takıları sorduğum için ablam ve annemin bana yapmadıkları kalmadı saçımı başımı yoldular ben kaçarak çıktım evden. Söylemedikleri laf kalmadı. Bana sen onun or. busu olmuşsun babamın paralarını mi yemeye çalışıyorsun dediler bütün apartmanı o... Diye inlettiler bütün bu hakaretlere karşılık şu zamana kadar nişanlımla beraber hiç bir saygısızlık yapmadık yine tatlı dille yaklaştık ama bu yaşadıklarımdan sonra ben anne ve anlamı tamamen gözümden çıkardım ve dayanamıyorum artık. Sadece babam için bu evdeyim. Çünkü bitsin ayrılalım diye elinden gelen herşeyi yaptılar. Ve ben çeyiz olarak da hiç bir şey aldirmamistim daha nişanlımla konuştum hiç bir şey almadan o evden çıkmak istiyorum dedim ve o şekilde yapacağım. Onlar hiç bir şey yokmuş gibi söylediklerini yaptiklarini sineme çekip onlarla hayata devam etmemi bekliyorlar ama yapmadım yapmayacağım. Kendimi çok çaresiz kimsesiz ve yalnız hissediyorum. Bu süreçte her zaman nişanlım yanımda destek oldu onu çok seviyorum Allah razı olsun Siz olsanız napardiniz
Ailenizden bunları görseniz napardiniz?
Cevapla