Annem depresyonda hepimizin morali yerlerde napmalıyım?

Annem uzun suredir depresyonda biliyorum ki evden çıkamıyor sıkılıyor ondan. Bu dönemde herkes sıkıntılı zamanlar yaşıyor ama annem çok dramatize ediyor olayları sürekli ağlıyor evde ruh gibi geziyor. Bir sürü ilaç kullanıyor psikiyatri ile görüşüyor ama iyi gelmediğini iddia edip sürekli kafasını en kötü şeylere kuruyor. Artık çok yoruldum. En çok da 12 yaşındaki kardeşime üzülüyorum çocuğun da psikolojisi bozuluyor. Annem sürekli ben ölüyorum, öleyim kurtulayım, her gün ölüyom ben gibi seyler söylüyor kardesim de çok hassas üzülüp ağlıyor :(. Ne yapacağımızı şasirdik. Asla kendini yükseltmiyor annem biz ne kadar uğrassak da o bebek gibi davranıyor. Bana bi akıl verin..
Annem depresyonda hepimizin morali yerlerde napmalıyım?
Cevapla