Annem türbanlı olduğu için ondan utanıyorum. Sizde de böye bir durum var mı?

Arkadaşlar lütfen küfür edecek olanlar ve bu Allah'ın emri falan diyecekler gelmesinler ve cevap vermesinler. Çünkü biz kırsal kesimde yaşıyoruz. insanlar mahalle ve aile baskısıyla kapatılıyor.
Saçları görünen bir annem olsaydı kendime daha fazla güvenebilirdim. özgüvenim artardı.
Benimde annem türbanlı ve utanıyorum. keşke açık olsaydı
Benim annem açık çok şanslıyım yaa :)
Annem türbanlı ama yine de çok utanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ama bence açık kadınlar bu dünyada daha güçlü geliyor. onların kendine bir özgüveni var.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar hepiniz sazansınız. ben sadece xper puan kazanabilmek için sormuştum. çünkü biliyordum bu sorunun çok cevap alacağını
Annem türbanlı olduğu için ondan utanıyorum. Sizde de böye bir durum var mı?
Cevapla