İslam Güzelse Neden İslam Ülkeleri Pis?

Pis'ten kasıt hem sokakların pisliğinden bahsediyorum hem de insanların bedenlerinin ve kalplerinin pisliğinden bahsediyorum. İnançsız birisiyim. Az çok dünyayı gördüm. Dünyanın çoğunun Türkiye'den farkı yok ama bazı ülkeler gerçekten de sevilesi, yaşanılası ülkeler. Tek bir islam, hint, pagan ülke yok düzgün olan. Ama geneli inançsız ya da Hristiyan birçok ülke var güzel olan. Sizce de düşünülmesi gereken konu değil mi?
İslam Güzelse Neden İslam Ülkeleri Pis?
Cevapla