YOUTUBE'A VİDEO ÇEKMEK İSTİYORUM AMA OKULDAKİ ARKADAŞLARIM GÖRÜR DİYE KAYGILANIYORUM?

Arkadaşlar ben youtube'a daha önce bir arkadaşımla video çekmiştim sonra o silmemi istedi sildim ben şimdi youtube'a yine video çekmek istiyorum mecburen yalnız başıma çekeceğim çekersem ama okuldaki arkadaşlarım görür diye kaygılanıyorum sizce bu utanılacak bir şey mi dalga geçerler mi bir kişi görürse tüm okula yayar. Okul yeni bu arada daha kimseyle konuşmadım falan.
YOUTUBE'A VİDEO ÇEKMEK İSTİYORUM AMA OKULDAKİ ARKADAŞLARIM GÖRÜR DİYE KAYGILANIYORUM?
Cevapla