Lanet olsun, 5 dk daha uyusaydım kıyamet mi kopacaktı? Soruyu ciddi bir tavırla sormuyorum😂 ama 5 dk ya 5 dk... Eyy bilim adamları acaba diyorum rüyaları yönlendiren bir icat mı yapsanız?


Rüya olayına ne derece kafa yoruluyor bilmiyorum ama 10 -15 sene içinde VR teknolojisiyle istediğin kurgunun istediğin senaryonun içinde istediğin kişileri görebileceğini düşünüyorum.
Black mirror'ın striking vipers diye bir bölümü vardı bilen bilir. Oradaki teknolojinin benzeri de 30 yıla gelir diye bir tahminde bulunuyorum.
Çok yakınmış ya, ben de boşuna telaşlandım😂 40 yıl sonra artık..
Ben zamanlama gayet iyi. Şu an genciz zaten normal gerçeklik daha cazip. Ama tam beden yorulmuş, zihin maceraya aç olduğunda işimize çok yarayacak bunlar.
Şimdi çıksa 40 yıl sonra daha çok gelişir. Sadece rüyaları belirlesek yeterdi ya..
Cevap
5Cevap
Rüya teknikleri var lucid rüya kotrol edebilirsen istediğin gibi yön verebilirsin. İnanmak şart
Eyy çocuk geldiysen ses ver..
😐😩 çok iyi gidiyorsun
Niye ya, inanıyorum işte. Mum yakıp mı uyusam? Bu işin sonu psikiyatride bitmesin yeter😂
Tekniklerine bak sadece mum tekniği yok ki. Ve psikiyatri diye düşünürsen işin sonunu olmass zaten 😶
Bize 100 lira gönderiyorsun istediğin rüyayı gösteriyoruz
200 e canlısını getirebilir misiniz?
Ne gördüğüne bağlı XJŞSJXŞSJXŞSJSKS
Abla sen 105 yaşındasın ne bu libido
Bir tane çocuk vardı, zaten 5 saniyelik gördüm sonra uyandım... Ayrıca orada 1.000 yazıyor sen gelmiş 100 diyorsun. Kim kimi dolandırıyor belli değil😂
Sen 200 gönder gerisini bana bırak 🥺
Abla mı? 105 demem yastık falan atarım bak😂 İlk gönder kapıda ödeme yapalım biz onu
Şey şey öyle olmaz ki 👉🏻👈🏻 öyle dolandıramam
Kutuda getir, kutuyu da parayı alana kadar açma yine dolandırırsın😂
Ohooo adımız çıktı dokuza inmez sekize
Öyle deme ama sana bir çiftlik de açarız, yürür gidersin
Bana uyar 🏃♂️
Beyninde hergun onu düşünürsen tekrar görebilirsin ben mesela bir gün çok filmlerde, oyunlarda çok ölüm gördüm , rüyamda öldüm jeejejejej
Ben onu oynamadan da gördüm, cam açık uyu😂
Hssjjsjsksiw
Ne görüyordun ki rüyanda?😄
Yakışıklı bir çocuk vardı ya, gayet masum bir rüyayı ne hale getirdiniz..😂
Yakışıklı çoçuk burda da var yaa😄
Cık, 5 dk daha uyusam TC sine kadar alırdım da...
Burdan bulursun birini, üzülme. Yakışıklılar var burda
Ne yapayım burayı ya, rüyamda adama "Oha çok yakışıklısın" dedim, gerisini sen düşün😂
Rüyanda yürümüşsün çoçuğa resmen😂Öyle deme, bir yakışıklı var burda🤤
Rüya - gerçek farketmez, ona her türlü yürürdüm😂 Ya var da 5 dk daha görseydim ne olurdu sanki... 🙄
😂😂
Rüya yaz 2222 ye gönder sonra bir daha uyu 👍
Bakalım adadan ayrılan isim ne olacak 😂
Noldu kız rüyanda ateşli sevişiyor muydun yoksa
Hayır, çocuk yakışıklıydı😂
EEe sen beni görmüşsün neyse ki uzak değiliz burdayım ben 😘
Özgüvenine hayranım da inan sen değilsin😂
SAna yazdım bak bakayım değil miyim
İnanılmaz bir sanatkarsın ama cık çocuk diyorum, tablo değil..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?