Dininizi kimin için yaşıyorsunuz?

Sağda solda internet mecrasında sayısız kez karşılaştığım bir durum var. turbanli kızların makyaj sevdası. sayisiz kez bu tartışmaya girip sayısız kez kendilerini bozmama rağmen mantık cercevesi dışında olsada kendilerini ve yaptiklarini savunmaya devam ediyorlar. inanc faktörü kişiye özel biseydir fakat anlamadığım su. Din kadınlara kapanmasini da emrediyor çünkü karşı cins yeri geldiginde kadının saçından bile tahrik olabiliyormuş. Sorum kadınlara çevrenizde illaki vardır böyle tipler. Hank musllumandir namazını kılar sözde ama 2 tane sure sorsan bilmez kafasında türban gotunde daracık bir pantolon yüzünde ise yarım kilo makyaj.. ben şahsen dine inanmayan birisiyim ama dini böyle kendi kafasına göre yorumlayan insanları görünce midem bulanıyor. sizin düşünceniz nedir?
Dininizi kimin için yaşıyorsunuz?
Dininizi kimin için yaşıyorsunuz?
Cevapla