Alevi Sünni evliliğiyle ilgili ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben sünniyim erkek arkadaşım alevi, birbirimizi tanırken en başta tabi ki bunları sormadık birbirimize. Sevdik birbirimizi, zamanla ailevi olarak farklı olduğumuz noktaları gördük. Onun alevi olması benim için sorun değil, ben namazımı kılıyorum orucumu aksatmam vs erkek arkadaşım bunları yapmıyor. Başlarda buna takılıyordum örneğin evlendiğimizde ramazan ayında sahura tek başına kalkmak tek başına oruç tutmak üzücü bir fikirdi. Ama artık buna takılmıyorum çünkü herkesin günahı sevabı ibadeti kendine. Henüz ailemin haberi yok ilişkiden çok rahat bi ailede büyümedim, yani ilişkimi söylediğimde bişeyler ciddiye biner söz nişan vs. Yoksa benim sevgilim var diyip öyle devam edemem adını koyalım derler. şu an ikimiz için de erken söz nişan konusunda. bu yüzden mecburen aileme söyleyemiyorum. Geleyim asıl konuya, ailem normalde çok tutucu çok mutasıp vs değil. İlerde bu ilişkiyi açıkladığımda tanışmak istediklerinde neler olacak hiç kestiremiyorum. ne tepki verecekler bilmiyorum. Kötü bir sonuçla karşılaşmaktan korkuyorum. Asla ailemin sözünün dışına da çıkmam hele ki evlenme konusunda. Yani bi şekilde kabul etmeleri ve güzellikle halletmemiz gerekiyor. Bazen diyorum ki tanıyınca severlerse gerisi önemli olmaz sonuçta insanlar birbirlerini görür görmez mezhebini sormuyor. Düzgün efendi dürüst bir adam erkek arkadaşım. Hiçbir olumsuz özelliği yok. Sorum şu alevi sünni evliliği çok zorlu bir durum mudur çok sorun yaşar mıyız, özellikle çevrenizde böyle evlilikler var mı genel anlamda ne düşünüyorsunuz. Tanıştığımızdan beri canımı sıkan bir konu ama son birkaç gündür çok kafama takıldı kabuslar görüyorum. Burdan fikir alıp biraz rahatlamak istedim..
Alevi Sünni evliliğiyle ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla