Gözümde yaş kalmadı ağlamaktan ama hala böyle yapıyor siz ne düşünüyorsunuz?

Bi şey sorucam annemin tedaviye ihtiyacı var ama kabul etmiyor sürekli benimle çatışıyor yanına gidiyorum kovuyor ben şimdi bu kadını dövsem yeri midir değil midir? Bu yaşlılar neden sürekli benimle uğraşıyor? Arkadaşlar gerçekten o da eşini kaybetti olabilir ama ben de Babamı kaybettim yıllardır yorgun argın okul dersler derken gerçekten yani eve geldim böyle mi karşılanmam gerekirdi. Annemi sevmiyorum inanın. Zerre içimde sevgi bırakmadı.. Bana sürekli böyle yaptığı ve ezmeye çalıştığı için artık ölmesini diledim.. Bana da yazık ben de insanım. Kendileri yaşadı yaşayacakları kadar ama hala benimle uğraşıyorlar.. Böyle insanları gerçekten döceveğim. Kız kardeşim utanmadan baba küfür etmicem bi kızın var dedi. Ablasıyım ben. küfür etmicem ben miyim bunlar mı? İnşallah tez zamanda neyse ya beddua etmeyeceğim Allah görüyor yukarıda. Allaha havale ettim ama inanın ben de bilmiyorum artık ve böyle oldukça da yaşamak istiyorum daha fazla ki derdini vereyim bunlara
Gözümde yaş kalmadı ağlamaktan ama hala böyle yapıyor siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla