Annem telefon bağımlısı ne yapacağım ben?

Merhabalar. Benim annem gerçekten bir telefon bağımlısı. Biz üç kardeşiz. Sürekli elinde telefon var. Bakıyorum ne yapıyor diye ya Candy Crush oynuyor ya da iş yerindeki kadınlarla konuşuyor. Arkadaşı olmasını istiyorum bundan da memnunum zaten ama sürekli arkadaşıyla konuşuyor. İşten geliyor hep bize iş yerinde olanlardan bahsediyor. Hiç bizle ilgilenmiyor. Sürekli elinde telefon arkadaşlarıyla konuşuyor. Gerçekten o kadar üzülüyorum ki. Üç kardeşiz biz bu sene LGS'yw girecek kardeşim var onla da ilgilenmiyor sürekli telefon. Ne yapacağım Allah aşkına bi' şey söyleyin :((
Annem telefon bağımlısı ne yapacağım ben?
Cevapla