Hayattan bezdim cabalamaktan yoruldum hic bir sey yapmak icimden gelmiyor ne yapacagim ben?

Destek almak istesem ailem karsi daha önce gizlice biraz destek almistim ama hayat bana guzel gelmiyor yemek yiyorum mutlu etmiyor geziyorum mutlu olmuyorum arkadaslarimla gorusmek istemiyorum sadece yalniz kaldigimda rahatliyorum herkeste hasta olan tedavi olmak istemez bizde aile sıkıntı kendimi kötü hissediyorum
Hayattan bezdim cabalamaktan yoruldum hic bir sey yapmak icimden gelmiyor ne yapacagim ben?
Cevapla