Sizcede kıyafet sınırları fazla aşırıya kaçmadı mı?

Ben bir kadın olarak bazen çevremde gördüğüm kadınların giyinişine şaşmaktayım elbette herkes açık giyinebilir şort mini etek vs ama günümüz modasında artık bunların şort ya da mini etek olmaktan çıktığını düşünüyorum nasıl olurda yarı çıplak bir şekilde rahatça gezinebiliyorlar? Bu eğer özgürlükse erkeklerde avret yerlerini azcık belli eden kıyafetler giysin sizce yanılıyor muyum?
Sizcede kıyafet sınırları fazla aşırıya kaçmadı mı?
Cevapla