Hiç sokakta ya da başka bir yerde düştünüz mu var mı öyle bir anınız 👻?

Ben bugün otobüsten inerken yere kapakladim ayak parmaklarım ters döndü elimle destek vereyim derken el parmaklarimi da hallettim 😒😒 otobüsün tam dibine hakaret etse altında ezerdi beni çok korkunclu bir dusmeydi bu sefer gulemedim kendime halim duman 😂😂
Hiç sokakta  ya da  başka bir yerde düştünüz mu var mı öyle bir anınız 👻?
Güncellemeler
+1 yıl
Geçmiş olsun dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederim ❤️
Hiç sokakta ya da başka bir yerde düştünüz mu var mı öyle bir anınız 👻?
Cevapla