Kocam aylık kazancımı sorun yapmaya başladı, ne yapacağım?

Herkese merhaba ben İstanbul’da bir kurumsal bir firma da insan kaynakları müdür yardımcısı olarak terfi ettim. Haliyle kazancım da arttı çok şükür. Eşim normal de böyle şeyleri sorun eden biri değildir o esnaf kendi dükkanı var onun da kazancı iyi çok şükür ama benim ki geçiyor işte. Son zamanlarda bir surat asma eve kargo gelince göz devirme hareketleri başladı. Bunlar sinirime gidiyor ama tartışma çıkarmakta istemiyorum. İlk sorum erkekler cidden böyle şeyleri sorun yapar mı yoksa ben mi abartıyorum. İkincisi ise neden özellikle erkek arkadaşlar eşinizin sizden çok kazanması neden bir erkeğin ağrına gider tamam evin reisi erkektir muhabbeti ama nabayayım çalışmayayım yaşam zor geçim zor. Ve son olarakta bu durumu nasıl aşabilirim görmezden geliyorum Alttan alıyorum gücün onda olduğunu düşündürüyorum ama tavırları sinir bozucu. Lütfen cevaplarınızı bekliyorum
Kocam aylık kazancımı sorun yapmaya başladı, ne yapacağım?
Cevapla