Arabamı çizen çocuklara ne yapabilirim, nasıl yakalarım?

sıfır arabamın her yerini çizmiş mahallenin çocukları , sadece benim değil komşularında arabaları çizik hep. Sürekli camdan bakıyorum ama yakalayamadım... Birkaç çocuk kimin yaptığını söyledi ama anne babası yemin billah ediyor yapmadığına, bende gözümle göremediğim içinn bir şey diyemiyorum.

Bir kez olsun yakalasam yaşı ne olursa olsun yumrukla yumruklaya bayıltıcam cocugu, istter anası gelssin ister babası fark etmez, bayıltmazsam namerdim...( çocuklara şiddete hayır gibi abudik gubudik duyar kasmayın )

var mı öneriniz?
Arabamı çizen çocuklara ne yapabilirim, nasıl yakalarım?
Cevapla