10 yaşındaki çocuğa bu kadar da yapılmaz dedi haklı mı?

10 yaşında kızım var babası asla askılı pantolon , tayt , kısa kol giydirmez , pantolon üstüne uzun tunikler giyiniyor , yan dairemde oturan komşum var baya açık saçık bir kadın evli , bana dediki benden büyüksün abla demek istiyorum ama yaptığınız çok yanlış , 10 yaşındaki çocuk şort giyinse bile nolur ki çok abartıyorsunuz , askılı bahçıvan pantolon giydirmemek nedir allah aşkına , şu an bana kızıyorsun ama böyle ailelerin kızları 18 e girer girmez evden kaçıyorlar , ben donla gezsin demiyorum, ama 10 yaşındaki bir kızın şort giyinmesinde çokta sakınca yok , etrafına bir bak özgür ruhlu ailelerin kızları 30 yaşında kadar evlenmiyorlar neden rahatlar özgürler ama aşırı baskıcı onu giyme bunu giyme diyen ailelere bak kızlar 20 ye kalmadan kocaya gidiyorlar dedi
10 yaşındaki çocuğa bu kadar da yapılmaz dedi haklı mı?
Cevapla