Dün dışarı çıkayım dedim de, 10 kişiden 8'sinde maske yoktu.. Ben hala takıyorum.


Bizim insanımıza iyi tablo gösterdiğin anda o maskeler ağızdan çıkıyor kollara geçiyor oda polis falan görürse hızlıca taksın diye. Ben virüs ülkemizde açıklanmadan önce de takmaya başlamıştım ve devam ediyorum sağlık saçma bilmişliklere ve şakaya gelmiyor.
Bazen hiç takmam, bazen çene altında durur, bazen de mekandan dolayı mecbur takarım.
İnsanlar akıl tutulması yaşıyor. Körü körüne maske takanlar bir yandan, aşıcılar bir yandan... Medya ne pompalarsa benimseyip kabul ediyorlar. Bir dk. ya n'oluyoruz diyen yok.
Ben de takıyorum.
Sınav salonunda da maskeleri çıkarmak serbestti herkes rahat çözebilmek için maskesiz çözmüş ben için rahat etmediği için hiç çıkarmamıştım.
Cevap
31Cevap
Doktorlar temiz havanın da iyi geldiğini ve 2 metre yakınınızda birileri yoksa maskeye gerek olmadığını söylediğinden kalabalıkta takıyorum.
Takmadığımız sürece birilerinin hayatını riske atıyoruz
Hep takarım. Ekmek almaya şurdan şuraya giderken bile.
Ramazan bunu beğendi ! 😄
Pek takıyorum diyemem ya :) Dükkanlara falan girerken takıyorum sadece..
Takıyorum çünkü sayılara inanmıyorum. Turizm sezonu olduğu için rakamlar hep düşük
Hala takıyorum ve uzunca bir süre takmayı düşünüyorum.
ben takarım hiç çıkarmam bulaşmasın 2 tane maske kullanıyorum
millete bak ya
dün itibari ile bizde maske kalkti
acayip garibime gidiyor djnkdf
Hastalık tamamen kalkana kadar maske takmaya devam edeceğim.
Takmıyorum ben ama işyerinde maske ce siperlik takıyorum
BEN takıyorum hala aşı 2. dozdan sonra koruyor. Ben daha vurulmadim bide hiç
Ben takıyorum takmaya da devam ederim bir süre daha
Aşı olduğum halde takmaya devam ediyorum. Virüsü geçti bu iş, akrep yüzümü gizliyorum sadece 🤣
Takıyorum takmak da zorundayım 😊 çünkü koronayi geçirdim ben 😊
Ben polisle filan muhatap olmamak için takıyorum...
maske takmaya devam etmek zorundayız. aşılı olsak bile
Bu durumun bende farkına vardım. Kısıtlamalar kalkınca maskede serbestleşti sananlar var sanırım.
Nefes darlığı sorunum olmasına rağmen baştan beri sürekli takıyorum. Zorunlu olmadıkça çıkarmadım.
Bu takmayan lar yuzunden bu kadar ölen oldu zaten çoktan biterdi yoksa vürüs
Ben aşı olmadım, olmayı da düsünmüyorum. Herkes aşılanana kadar takacağım sonra cıkartırım
Ben maske takmıyorum çenemde geziyorum ama kalabalığa girince mecbur takıyorum
antalyada yaşıyorum allah aşkına sokakta da takmıyım yani bu sıcakta maske takmaktansa korona olurum
Dısarda ben birs indiriyorum ama toplu tasımada gerekiyor
Ben de hala takıyorum. Sadece sıcak havada çok daraldığım zaman birkaç saniyeliğine indiririm.
Hala dışarı çıkmıyorum 😂😂
Çok sıcak çıkma zaten 😀
Evet yaa cidden içeride bile durulmuyo
Oturduğun yerde popondan ter geliyor bu nasıl bşey
😂😂
😊😊😊
Doğru olanı da bu zaten takmalıyız.
Ben takıyorum da yasaklar kalkmadı ki.
Hala derken yasak kalktida haberimiz mi yok
Maske yasağı kalktı mı ki takmayan var 🙄
Tabi ki takıyorum takmayanları dövesim geliyo
Ben de takıyorum salgın henüz bitmiş değil sonuçta
Maske takarızda yanıyoz bu havada
Çift maske takıyorum hala bn.
Astronot kıyafeti ile çıkarım
Ben hala takıyorum ya, aşı olmama rağmen
Ben takıyorum. Tedbir bizden.
işten dolayı mecburen takiyorumm
İşte o 8 de olmadığı için ben takıyorum
biz takıyoruz ama milletin pek umursadığı yok
Ben takıyorum ama gerçekten kimse takmıyor
Etraf kalabalık değilse takmiyom
Hiç bir zaman takmadım takmıyorum da
Amin sağol canimsin
Takmayarak bağışıklık sistemim daha güçlü tutuyorum
Senin gibiler golerine de maske takar umarım
Senin gibi ileri zekalar haklarını bilmedikleri için savundukları için yazarlar ben hakkımı savunduğum için yazamadılar cezalar hükümsüzdür
Ablacım maske takarak hastalıkları karı olan direncim daha fazla düşüyor
Unutuyorum ama takıyorum
Sen takıyon mu
maske korumaz öldürur!!
Hala takıyorum.
Evet takayım
Takıyorum ben de.
bende takıyorum
Ben görüyorum takan çok insan var
Hala takıyorum
Yanımdan birileri geçecekse hep takıyorum
Takıyorum ben.
o takmayanların...
Takıyorum
Takmak gerek zaten yoksa gene yayılır falan..
Ben warım.
Takmaya devam.
Takıyorum tabii ki
Takıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?