Yıkılan umutlarım gibi yıkılmaya yüz tutmuş iskeletler benden gelsin sfhjj (evde yaptığınız işi de atabilirsiniz😊)




ç
bunlar bittiiii..
Toplanti salonu güzelmiş 😃🙏
Uğraştırdı….
Güzel olmuş ama elinize sağlık 👏
30 bina yaptık orada sonra iş bitti ben kaçtım ama bir hikaye var bölge müdürünün wc si hakkında silivri soğuktur diye sısıyorum..
Teşekkürler efendin.
😬😅ricalar
Kalite kötü ama idare edersin artık, iş yeri de değil ama olsun 😄
Gayet iyi😊Teşekkürler 🙏

Günaydınn 😔🤒🤧
Hasta mıyız yoksa🥺
Hıı hıııııı 🤒 😓
Kendi kendinii hasta edebilen ben 🥺🥺
Kendi kendine olmamıştır o🥺Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim 💞💭🌸💐🌸
Teşekkür ederim 😇😻😊🌺
Ricalar 🥰
Cevap
22Cevap

İş yerim:))
Ne kadar da güzel bir iş yeriymış orası öyle yaaa🤩😅
Bu şey değil mi ya ''Abi senin bilgisayarda maynkraft var mı'' cümlesindeki abinin odası.

Sjjsjsjsjs
Kolay gele sfgh

Durumlar bu
Kolaylıklar
Teşekkürler
Günaydın🌼
⚡⚡
😂😂
Kolay gele ortam güzelmiş 😅
Ricalar
1 seneyi aşkın süredir evden çalışıyorum ve iş yerinin yolunu unuttum.
Canınız sağ olsun artik😐
Rica ederim. Çok üzüldüysen çalışma bilgisayarımı atayım 😄
Yok daa ne üzülecek sfhh kolay gele😅
Hahah teşk ederim, kolay gelsin
Çiçek böcek paylaşmak isterdim ama. Napalım hal böyle... 😂(sezeryan)
Çiçek böcek, sezaryen operasyonun yanında halt etmiş 😬😅
Sorması ayıp olmazsa bu kadar iskeleti kim topladı oraya 😀
Öğrenciler
İş yerim yok işsizim gençliğim hep işsiz geçti o günleri göremeden yaşlanıyorum
yakıyorum
Dünyayı yaksam senin, benim, bizim gibi insanların umutlarını geri getiremeyeceğimiz için bir dal sigara ile ciğerlerimi yakıyorum

Bu şekilde 😃
Kolaylıklar 😇
Uff harika yaa😍
Ya uyuşturucu sevkiyatı yapıyoz paylaşmasam daha iyi bence
🤦♀️sakıncalı paylaşım
laynnnnn : ( ekemek parası işte asdşkbfaşsıdjflk
Ama benim işim yok 🥺
Evden de atabilirsiniz didim ama Çavcim☺Senin de cokkk güzel işin olacak inşallah yakında 🥳
Yiaa teşekürler 🌹🥺 bende seri katil olmak istiyordum işe başlayınca foti atarım :/
😂Hay şapşik sfh.. Timam anlaştık cesetlerin fotisini atarsın 😅
Hehehe tabi ilk fotiyi sana atacam :d
Züpersin dostum benimmm🤜🤛🥳
🥳🥳
Aa ne işi yapıyorsunuz ki🙄
Veteriner Sağlık Meslek lisesi burası
boşuna evcil hayvanlar fenomeni değilmiş meğer :)
Yaa evet bunu birinin farketmis olması ne güzel 😅
Estağfirullah kutlarım 😅
🙏
Günaydın çiçeğim, işim evde paylaşamam 🤭🌺
Günaydın can içim anladim canin sağ olsun🥰😘😘
💞
Yataktayım abla yeni uyandım 😊
Tavanı cek sfhj
İyiymiş Allah zeval vermesin tavaniniza sfhj
Amin 🤭
İşyeri haşat. Bakım ve temizlik var.
Kolay gele
Düzelir inşallah 🙃
Bazuka fotografi mi yukleyelim yani şimdi😝
Ee adı üstüne evcil hayvan fenomeni
🙏🥰
Ev isi abla
Kolaylıklar
Sagol abladim
Yok atmıyacağım
Ama neden 😕
Evdeyim ev dağınık
Sfhj
günaydınnnn
eczanede çalışıyorum
Kolay gele
tskler
Müze gorevlisi gibisin valla😇😇😇
Ev boş diye arkeoloji müzesine getirdin beni :/
O ne demek 😅
Ya işte eve çağırmışsın bende heyecanla gelmişim ama ortam bu, arkeoloji müzesi gibi. Açıklayınca çok kötü oldu :/
Ohaa😅benim niye haberim yok bundan sfhj
Benimde yoktu bana da sürpriz oldu. Şirin bir oda ve güzel bir kız beklerken ördek iskeletiyle bakışıyoz şu an.
🤦♀️
Veteriner misin?
Evdeyim
motor topluyorum cano)))
Evdeyim.
Atamıyom 🥲
Xperden dolayı mı 🤔
Neyse bir daha soru açana kadar xperlerin çoğalır 😅
Hadi bakalım aramıza hoş geldin 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?