Arkadaşlarınla araniza dargınlık, küslük vb durumlar girince , arkasından konuşur musunuz?

Ne zavallıdır öyle insanlar... geçenlerde bi arkadasla muhabbet ederken , bi mesaj geldi kendisine , başka bir arkadasi biriyle tartışıyor, ss alıp baskasina atıyor yetmiyor bir de iftira atıyor üzerine...
Evet dostu da düşmanı da iyi seçeceksin , ziraaa ikisinin de kahbesi çekilmiyor ☺☺
Sorumu kaldırmayın lütfen 😁
Arkadaşlarınla araniza dargınlık, küslük vb durumlar girince , arkasından konuşur musunuz?
Cevapla