Açılım /barış sürecine sonuna kadar haklı ve doğru bulan tek ben miyim?

Gerçekten samimi bir şekilde yapılmış çok doğru birsey olarak geliyor
Sebebini sorana da çok güzel açıklarım
Açılım /barış sürecine sonuna kadar haklı ve doğru bulan tek ben miyim?
Cevapla