İnsanlara ısınamıyorum bana ne önerirsiniz?

Çocukluk arkadaşlarımın hepsini kaybettim. Arkadaşlar çok yalnızım. Öğlen 1 gibi uyanıp günün geri kalan kısmında da ya film izleyerek ya da oyun oynayarak geçiriyorum. Ama insanların arkadaşlarıyla gezip tozması beni çok üzüyor. Benim gezip tozacak arkadaşım yok. Bana sakın sosyalleş demeyin. Ben kimseye ısınamıyorum. Şu ana kadar binlerce insan tanıdım hiç kimseyi sevemedim ısınamadım. Benim yapım böyle. Sadece çocukluk arkadaşlarımı sevmiştim o da sırf çocukken onlara ısındım diye böyle. Yani onları şimdi tanısam gene sevmezdim. Sevdiğim bi onlar vardı onları da kaybettim. Ben ne yapacağım? İntihar etmeyi düşünüyorum artık. Sırf ailem üzülmesin diye etmeyeceğim.
İnsanlara ısınamıyorum bana ne önerirsiniz?
Cevapla