Tanrı demeyi yanlış bulanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dua ederken Türkçe dua ediyorlar ama Allahin Türkçe çevirisi olan Tanrı kelimesini kullanınca rahatsiz oluyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar biraz bu geri kafalılığınızı bırakın, Diyanet bile Allahin Türkçe çevirisinin Tanrı olduğunu söylüyor. Arapçasını çok seviyorsanız gidin Arabistan'da yaşayın, burası Türkiye Cumhuriyeti
Tanrı demeyi yanlış bulanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla