Aile & Toplum Pet shop dükkanım var ben hayvan düşmanı mıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Çok iyi bakıyorum oysa çok seviyorum Güncellemeler+1 yıl Sadece balık ve kuşlarım var Pet shop dükkanım var ben hayvan düşmanı mıyım? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. Çok iyi bakıyor çok seviyor ama parasını alınca satıyorsun. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Napim kendim mi bakiyim? Sonuçta birisine gitmesi gerekiyor. Ayrıca mafyalara satmıyorum heralde Yorumla 34Constantine +1 yıl Farketmez. O dükkanın olma sebebi hayvan sevgin değil hayvan ticareti. Yorumla
ekayi61 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 32% +1 yıl soruda bir gariplik yok hayvanlar senin düşmanın olmasın sakın. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Neden olsun ki Yorumla ekayi61 +1 yıl dükkanın var sevmez isen zaten bu işi yapmazdın. Yorumla
erhanakkilicc Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Cennet papagani var mi? Veya muhabbet kusu fiyati nedir 0 0 Yorumla
callmebael Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl kedi ve köpek satımlarına karşıyım onun dışında kuş vesaire doğada yaşayamıyor zaten 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Evet bende sadece kuş ve balık var Yorumla callmebael +1 yıl O zaman no sıkıntı Yorumla Soran +1 yıl Oh çok şükür sevindim :) Yorumla
ÖpeyimDeGeçsin Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Hayvanlara şiddet gösterenler düşman sen değil! 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet malesef :( Yorumla
Tahtarak Takip Et Xper 5 Yaş: 110 , eic 93% +1 yıl Köpek enikleri de var mi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Sadece kuş ve balık var Yorumla Tahtarak +1 yıl Heeeeee kus enikleri tatli olmuyor ki Yorumla
Sessiz_insan Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aslında güzel ama hayvanları satanlara karşıyım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayvan satılmaktan ne anlar xdSonuçta Allah korusun mafya değilim. Bende olan bi başka aileye gidiyor Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Öyle düşünme Allah is rastligi versin 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ne bileyim, hayvanları satanlara karşı bissürü kişi var :(Çok iyi bakıyorum sadece kuş ve balık zaten..Sağolasın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karşı olanlar acaba bı kap su, mama bırakıyor mu sokağa şerefsizzzler Yorumla Soran +1 yıl :)) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Çok iyi bakıyor çok seviyor ama parasını alınca satıyorsun.
Napim kendim mi bakiyim? Sonuçta birisine gitmesi gerekiyor. Ayrıca mafyalara satmıyorum heralde
Farketmez. O dükkanın olma sebebi hayvan sevgin değil hayvan ticareti.
soruda bir gariplik yok hayvanlar senin düşmanın olmasın sakın.
Neden olsun ki
dükkanın var sevmez isen zaten bu işi yapmazdın.
Cennet papagani var mi?
Veya muhabbet kusu fiyati nedir
kedi ve köpek satımlarına karşıyım onun dışında kuş vesaire doğada yaşayamıyor zaten
Evet bende sadece kuş ve balık var
O zaman no sıkıntı
Oh çok şükür sevindim :)
Hayvanlara şiddet gösterenler düşman sen değil!
Evet malesef :(
Köpek enikleri de var mi
Sadece kuş ve balık var
Heeeeee kus enikleri tatli olmuyor ki
Aslında güzel ama hayvanları satanlara karşıyım
Hayvan satılmaktan ne anlar xd
Sonuçta Allah korusun mafya değilim. Bende olan bi başka aileye gidiyor
Çok sev ama insan sevme
Muhabbet yeme düştü mü
Öyle düşünme Allah is rastligi versin
Ne bileyim, hayvanları satanlara karşı bissürü kişi var :(
Çok iyi bakıyorum sadece kuş ve balık zaten..
Sağolasın
Karşı olanlar acaba bı kap su, mama bırakıyor mu sokağa şerefsizzzler
:))